Het laatste uur hebben muziek. Ik zit bij de gitaren samen met Fay en nog een paar anderen. We krijgen een tekst en noten die we moeten spelen. Ik begin met oefenen en zachtjes zing ik de tekst. Op begeven moment hoor ik niemand meer spelen en stop ik ook. Ik kijk om me heen en zie dat ze allemaal naar mij kijken. 'Woow' zegt Fay 'je kunt super goed zingen!' Ik voel dat ik een beetje rood word. 'Dankje' antwoord ik. De leraar komt eraan. 'En kunnen jullie het al?' Vraagt hij. 'Meneer U moet eens naar Louis luisteren!' Zegt een meisje die bij ons in het groepje zit antausiast. 'Oke Louis zing maar een stukje voor me.' Is het antwoord van de leraar. Ik zing een stukje en ondertussen staat de halve klas naar me te luisteren. Als ik klaar ben zegt de leraar 'dat is inderdaad heel goed, je hebt talent!' de bel gaat. 'Oke pak allemaal nog even jullie agenda.' 'En schrijf erin voor volgende week het liedje leren wat jullie net gespeeld hebben' zegt hij. Iedereen schrijft het op en dan zijn we uit. 'Tot morgen' zegt Fay tegen me. 'Tot morgen!' Zeg ik terug. Ik loop naar mijn kluisje (na even zoeken) pak m'n jas eruit en loop naar de uitgang van de school. In de verte zie ik de auto van m'n moeder al staan. Ik loop erheen. Als ik in de auto zit vraagt m'n moeder 'hoe was je eerste schooldag?' 'Oh wel goed.' Antwoord ik. Ik merk wel aan haar dat ze een beetje verdrietig is. 'Mam?' Vraag ik dan maar 'is er iets?' 'Huh, nee hoezo?' Antwoord ze. 'Niks laat maar.' Als we bij het huis zijn zie ik dat m'n vader en een paar helpers nog druk bezig zijn met het uitladen van de verhuiswagens. Mijn moeder en ik lopen naar binnen. Het is er echt nog een rommeltje en er staan allemaal dozen door het huis. 'Ik ga papa nog wel even helpen' zeg ik. 'Is goed' antwoord m'n moeder en ik loop naar buiten.

Reageer (3)

  • Snuf

    Leuk snel verder! Xxx

    1 decennium geleden
  • MeKlausDamon

    me2^^

    1 decennium geleden
  • Harryloverxx

    aww ik zie al echt voor me hoe louis daar staat te blozen <3
    hihi xx snel verder !!! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen