Ik loop naar de keuken en smeer snel een paar boterhammen om mee te nemen naar school. Op de keukentafel zie ik een briefje liggen. Sorry ik moet vroeg naar m'n werk en ben pas laat weer thuis -xxx- papa. Ik ben het gewend. Snel pak ik nog een flesje drinken uit de kast en prop het in mijn tas. Ik pak m'n fiets uit de garage, als ik buiten kom zie ik dat het hard regent en waait. 'Shit!' 'En ik ben al te laat.' Zeg ik in mezelf. Als ik op school ben haast ik me naar m'n kluisje en duw mijn jas erin. Ik loop naar de congerge haal een te laat briefje en ga dan snel door naar het lokaal waar ik wiskunde heb. Als ik de deur open maak roept Paul (een jongen uit m'n klas) 'ben je net uit een orkaan gekomen ofzo?' En de hele klas begint te lachen. Gewoon niks van aantrekken denk ik bij mezelf. Snel loop ik naar de lerares (mevrouw Dorel) geef het te laat briefje aan haar af en loop snel naar m'n plek. Er zitten nog steeds kinderen te grinniken als ik m'n boeken op tafel pak. 'Begin nu maar aan de opdrachten' zegt Dorel. Ik kijk naar de eerste opdracht en meteen snap ik er niks meer van. Wiskunde is m'n slechtste vak. Na 10 minuten geef ik het op. Na een tijdje roept mevrouw Dorel 'Fay kom eens hier!'. Met tegenzin sta ik op en loop naar haar bureau. 'Je komt al te laat in de les en dan ga je ook nog wat voor je uit zitten staren?' Zegt ze geïrriteerd. 'Sorry' mompel ik. Dan gaat de bel. Ik loop naar m'n tafeltje pak m'n boeken en tas en loop door naar mijn volgende les 'Frans.' Als ik wil gaan zitten probeert nog iemand me te laten struikelen maar dat mislukte. De lerares begint met de les.

Reageer (3)

  • Snuf

    Goed geschreven snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • Harryloverxx

    yeeey een stukje
    snel verder !!!
    goed geschreven !!!!!
    xx ;)

    1 decennium geleden
  • WeLoveTommo

    yeaaah weer een stukje!!!!

    xxsnelxverderxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen