Foto bij Hoofdstuk 5

Oh, wat zit ik mezelf af te vragen hoe ik hun weer kan laten ontmoeten... xD

Blijf reageren, hihi! (:

Ik heb voorlopig helaas niet zoveel tijd, maar ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven als ik kan!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • xLittleBirdx

    I'm gonna kick some ass als Liam haar niet zsm terugbelt!
    Snel verder!
    X

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Wauw
    Liam bel haar terug en laat haar overvliegen of vlieg zelf over!

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Een vriendin van een neef van mij dr vader zat in zn werk voor Zeeland en had een ongeluk.
    Opslag dood.
    De moeder van een oud leerlinge van mijn moeder had twee jaar geleden borst kanker, het was verholpen en een paar weken/maanden geleden voelde ze zich niet lekker, dus ze hadden testjes gedaan en toen zat het overal. Binnen twee weken heeft ze euthanasie laten plegen...
    Allemaal dat soort dingen. Dus het leven is klote en op het einde ga je dood en dat kan morgen, volgende week, over een jaar of over 100 jaar gebeuren. You never know....
    Wouw, wat een ontzettend depressieve reactie xD maar dit soort dingen laten me echt huilen (als het goed geschreven is tenminste xD)

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Wauw echt heftig <3

    1 decennium geleden
  • LynnieTomlinson

    wow heftig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen