Foto bij Art 23

Dusss..
Ik had vandaag een dik avontuur aangezien ik de verkeerde bus had gepakt-.-.... erg falend....
Ik deed uiteindelijk twee uur over een stuk waar ik normaal gesproken een half uur tot drie kwartier over doe met de bus... Erg jammer....
Maarja.. Iemand nog grootse verhalen??? Minder grote verhalen??
Roze olifanten?? (Nee niet meer origineel.. Gele olifanten misschien:P ).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Pale

    Wow ik wou zeggen "lol echt een actie voor mij" (de reactie hieronder) maar ja toen zag k dat mijn naam erbij stond

    8 jaar geleden
  • Pale

    Dat is op 134 Tottenham Ct Rd Kings Cross, London W1T 5BA, Verenigd Koninkrijk #googlemaps.

    9 jaar geleden
  • HaZaLiLoNi

    K*K

    1 decennium geleden
  • annae

    Aahw gosh nee t ging net zo goed!!
    Kan t niet heel mss geen politie popo manneke zijn daar zou je me heel blij mee maken !!
    Interessant gele olifanten mss een idee ga naar de dierentuin en verf er een geel of om de dierenmidhandelibg weg te halen wat niet al te aardig is neem een olifanten knuffel verf hem geel en tadaa (roze ookal is t ouderwets wel nog leuk the same story!!)
    Najaa ik ben volgens mijn docent dus uitermate geschikt als de konigin van de onderwereld waar ik mensjes mag martelen... (don't ask me why because I don't even know)
    En wens me succes met morgen veel te sportief bezig zijn aka 5km rennen en 20 km mountain biken
    Ps mij ookal wel is gebeurd was vooral leuk omdat ik bij een halte kwam waar maar eens in t uur iets kwam... Maar bekijk t positief je bent aangekomen met klein beetje vertraging maar toch je was er wel gekomen!!

    1 decennium geleden
  • TheBlueJay

    PLEASE LAAT HET NAILL ZIJN!!!!!!!!!!!!

    maak het nou niet zo spanend voor me xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen