Foto bij Hoofdstuk 80

HEEEEEEEEY!!
Ik heb echt al weer een tijdje niks geactiveerd, sorry!

Maar:
Dit is hoofdstuk 80 alweer!
Mijn proloog is 87x gelezen!
En ik ben morgen jarig!
Yeeh!

Ach ik hoop dat jullie die een leuk hoofdstukje vinden en door blijven lezen tot het einde...

Xx,
Storiesxx3

Ik open mijn ogen en sluit ze weer direct door de hoeveelheid zonlicht in de kamer. Ik draai me op mijn rug en open mijn ogen dan weer. Ik kijk om me heen en zie Charlie naast me liggen. Hij ligt aan de andere kant van het bed en ligt nog vredig te slapen. Dan hij zich toch aan zijn belofte gehouden. Ik kijk naar zijn gezicht en glimlach dan. Wat is hij toch eigenlijk lief als hij ligt te slapen. Ik ga op mijn zij liggen met mijn gezicht naar Charlie toe. Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij daar zou blijven liggen. Ik had echt gedacht dat hij misbruik zou maken van de situatie en juist heel dicht tegen me aan zou gaan liggen. Blijkbaar had ik het dus mis. Charlie fronst in zijn slaap en beweegt zijn mond ook even. Dan opent hij langzaam zijn ogen en kijkt in die van mij. Hij glimlacht en sluit zijn ogen dan weer. “Goedemorgen”zegt hij schor en ik grinnik even. “Goedemorgen”zeg ik terug en ga weer op mijn rug liggen. Charlie opent zijn ogen weer en ik kijk snel naar het plafond. “Lag je nou naar me te kijken?” “Ja je was aan het snurken”lieg ik. “Snurken? Ik snurk niet.” “Echt wel. Je snurkt super hard.” “Ik snurk niet”zegt Charlie en gaat rechtop in bed zitten. Ik kijk hem aan met een grote glimlach maar hij kijkt meer beledigt. “Ik. Snurk. Niet.” “Toch wel.” Charlie zucht hard en laat zich achterover weer terug op het bed vallen. “Jij bent zo vermoeiend.” “Moet je horen wie het zegt”antwoord ik terug en grinnik. “Weet je. Jij slaapt echt heel irritant.” “Hoezo?” “Jij slaat en schopt in je slaap. Dat is zo irritant.” “Dat doe ik echt niet.” “Jawel. Ik kreeg vannacht een slag in mijn gezicht. Ik had toen echt zin om je het bed uit te trappen.” Ik draai mijn hoofd naar Charlie en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. “Ik heb dat echt niet gedaan.” “Jawel. Je deed zo” En Charlie strekt zijn hand uit om me een nep slag te geven, alleen de slag kwam hard op mijn neus terecht. Charlie trekt snel zijn arm terug en kijkt me met een geniepig lachje aan. Ik kijk hem met een open mond aan en hij begint te lachen. “Dat deed pijn.” “Sorry”zegt hij lachend. Oh dit gaat hij zo terug krijgen. Ik geef hem een hard slag op zijn maag en hij komt een stukje omhoog. Charlie kreunt en ik schiet in de lach. Dan voel ik een slag tegen mijn arm aan en geef ik Charlie een trap terug. Charlie geeft mij weer een trap en ik geef me weer een slag. Beide liggen we nu naar elkaar toe en lachen om onze acties. We lijken net wel een paar kleine kinderen. We komen steeds dichter bij elkaar en blijven elkaar schoppen en slaan. Ik wil Charlie een slag geven als hij plots mijn pols vast pakt. We kijken elkaar aan en schieten dan keihard in de lach. “We lijken wel kleine kinderen”zegt Charlie en ik knik. “Ja laten we maar stoppen.” Charlie knikt en laat mijn pols los. Een rilling loopt over mijn rug doordat de airco aanstaat en de deken van mijn bovenlichaam is afgegaan door het stoeien. Er komt kippenvel op mijn armen en sla snel de deken weer om me heen. “Heb je het koud”vraagt Charlie en ik knik. “Kom hier dan.” Ik kijk hem eerst vragend aan en ga dan dichter naar hem toe liggen. Charlie slaat zijn armen om me heen en trekt me tegen zich een. Zijn lichaam is zo lekker warm. “Aimee…” “Charlie, houd even je mond.” Gelijk is Charlie stil en blijven we zo even liggen. Dan hoor ik mijn mobiel afgaan in de woonkamer en kijk op. “Die ga ik even halen.” Charlie laat zijn armen van me afglijden en ik klim uit het bed. Ik loop naar de woonkamer en pak mijn mobiel. Een berichtje van Ilja.

Ilja:
Bruno en ik gaan vandaag naar het strand.
Ga je mee?
Aimee:
Ja ik ga mee. Ik ga nu mijn spullen pakken en dan kom ik naar jullie toe.
Ilja:
Oké is goed!
Tot zo!

Ik leg mijn mobiel weer op tafel neer en loop naar mijn kamer. De kakkerlakken zijn gelukkig weg, alleen de dode ligt er nog maar die mag de schoonmaakster opruimen. Ik pak mijn bikini, trek die aan en doe dan een leuk setje aan. Ik vlecht snel mijn haar en pak mijn zonnebril uit mijn tas. Ontbijten doe ik zo op het strand wel. Ik loop mijn kamer uit en loop naar Charlie. “Ik ga naar Ilja. Ik zie je vast nog wel. doeg.” “Doeg”krijg ik terug en loop dan de kamer uit. Ik pak nog even snel mijn mobiel en verlaat dan het huisje. Op weg naar Ilja en Bruno

Ilja, Bruno en ik liggen met onze handdoeken op het strand. We zijn allemaal aan het zonnen en ik geniet er echt van. Niemand zegt wat, het enige wat ik hoor zijn mensen die praten en de zee. Ik hoor voetstappen dichterbij komen maar ik negeer het. Er lopen toch de hele tijd al mensen voorbij. De voetstappen komen nog meer dichterbij en stoppen naast mijn hoofd. Ik open één oog en zie iemand naast me staan. Ik ga rechtop zitten en schuif mijn zonnebril van mijn neus af. Ik kijk Charlie aan en het enige wat hij doet is stom naar me lachen. Hij haalt een handdoek uit zijn tas en legt die naast de mijne neer. Charlie trekt zijn shirt uit en gaat op zijn handdoek liggen. “Wat kom jij hier doen”vraag ik. “Hetzelfde als jullie.” Ik trek mijn wenkbrauwen op en Charlie lacht alleen maar. Oké Aimee, je kan er nu toch niks aan doen. Ga liggen, geniet van de zon en laat Charlie maar gewoon. Ik ga liggen op mijn rug en zet zijn zonnebril weer op. Ik sluit mijn ogen en geniet weer van de zon. “Aimee”hoor ik Charlie zeggen. “Ja.” “Kan jij mij even insmeren?” “Waarom ik?” “Omdat je naast me ligt.” “Vraagt het maar aan Bruno of Ilja.” “Maar ik wil dat jij het doet.” “Dan heb je pech. Ik wil nu even blijven liggen.” Charlie zucht en roept Ilja, die hem helpt met insmeren.

Bruno en Ilja zijn de zee in en ik lig op mij buik nog steeds te zonnen. Opeens voel ik een hand op mijn kont en wordt er hard in geknepen. Ik schrik op en sla Charlie hard op zijn rug. Ik ga rechtop zitten en kijk hem boos aan. Charlie gaat ook zitten en kijkt me met een grote glimlach aan. “Waarom deed je dat?” “Gewoon.” “Gewoon? Gewoon! Wat is er mis met je?” “Niks. Ik had gewoon zin om even in je kont te knijpen.” Ik schud mijn hoofd en Charlie gaat met een grote glimlach liggen op zijn rug. Waarom irriteert hij mij zo erg! Hij gaat dit echt terug krijgen. Ik knijp Charlie hard in zijn zak en hij springt meteen om. “Waarom deed je dat”zegt hij pijnlijk. “Gewoon”antwoord ik doodleuk en sta ook op. “Maar…” “Maar wat”zeg ik met een grote glimlach. Ik doe mijn zonnebril af, gooi die op mijn handdoek en loop dan weg van Charlie. Ik heb eigenlijk wel zin in een frisse duik.

Ik sta met Ilja een balletje over te gooien, als ik plots twee armen rond mijn middel voel. Voordat ik me kan omdraaien, word ik meegetrokken onder water en kom proestend weer boven. Ik weeg het water uit mijn gezicht en kijk om me heen. Wie deed dat? Het eerste gezicht dat ik zie, is die van Charlie en hij lacht stom naar me. “Waarom”zeg ik geïrriteerd. “Gewoon.” Ik zie Bruno en Ilja lachen achter Charlie en dat maakt me nog bozer. Kan hij niet gewoon normaal doen? “Kap met je gewoon! Blijf uit mijn buurt. Je irriteert me!” “Maar Aimee”zegt Charlie en legt zijn hand op mijn schouder. “Blijf van me af”schreeuw ik en geef hem een duw. Charlie verliest zijn evenwicht en valt in het water. Ik kijk nog een keer boos naar Ilja en Bruno die meteen stoppen met lachen. Ik been het water uit en ga weer op mijn handdoek liggen. Wat is er mis met Charlie?

Reageer (2)

  • Girlicious

    Man-eigen aimee
    Stomme Charlie. Laat dr gewoon met rust!
    Al geeft aimee hem wel valse hoop door met m te stoeien.
    Laat haar peter bellen en alles opbiechten tegen m.
    Happy birthday alvast!
    Snel verder!! (K)

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Hahaaa gedist Charlie!!
    ALVAST GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen