Foto bij Het leger met school. (2)

‘oke iedereen naar bed’ roept commandant akkerman. Niemand reageert. Hij zegt het nog een keer en jij staat op. Je kijkt je groep aan en sommige kijken je aan maar de meeste reageren niet. ‘kom het wordt morgen een lange dag’ zeg je. Er gaan 2 meisjes staan en lopen met je mee. De rest doet niets. Je zucht en loopt weg. Je kleed je snel om en loopt naar de badkamer. Je ziet haswell staan en loopt langs hem. De meiden zitten op een krukje en de een gooit iets naar je. Je vangt het met een hand en kijkt. ‘bedankt’ zeg je terwijl je de tandpasta die ze naar je gooide op je borstel doet. Je ziet vanuit je ooghoek dat haswell nog staat te kijken. Je durft niets te doen dan alleen je tanden te poetsen. Hij wordt geroepen en loopt weg. Je gaat ook zitten en vraagt ‘hoe gaat het nu verder?’ de meiden kijken je aan en Georgina zegt ‘wat bedoel je?’ je kijkt haar aan en zegt ‘ik vind onze commandant eng. Hij kijkt zo naar ons van ik-ben-de-baas-en-als-een-van-jullie-iets-flikt-overleef-je-het-niet’ layla begint te lachen en zegt ‘maak je geen zorgen. Hij doet niets. Maar ik moet zeggen hij is best lekker. Hoe oud zou hij zijn?’ je kampt je haren en begint te lachen. ‘vraag het hem’ zeg je. Jullie blijven nog even kletsen. Na een tijdje hoor je veel kabaal. Je loopt uit de badkamer en hoort de ander meiden. Je zucht en loopt naar de slaapzaal. Je gaat op bed zitten en pakt je IPod. Je kijkt naar buiten en denkt ‘was ik maar zo dun als de rest, ik weet zeker dat ik de groep vertraag’ je doet je ogen dicht en merkt niet dat de rest binnen komt. ‘SARA, leef je nog?’ wordt er geroepen. Je doet je ogen langzaam open en zegt ‘ja, ik leef nog’ de meeste beginnen te grinniken. Je kijkt Emma aan en gooit dan je kussen naar haar toe. Ze lacht en dan vliegen er opeens heel veel kussens door de lucht. ‘wat gebeurt hier!?’ hoor je bij de deur. Je kijkt om en ziet haswell staan. Je kunt nog net een kussen ontwijken maar die vliegt vol in zijn gezicht. Je moet moeite doen niet in lachen uit te barsten. ‘iedereen kleed zich NU aan’ zegt hij boos. Je pakt je kussen op en doet een joggingbroek en hoody aan. Na een tijdje staat iedereen buiten en zegt haswell ‘ik wil dat iedereen van jullie die wat heeft gedaan nu naar voor stapt’ niemand reageert. Hij vraagt het nog een keer. Niemand stapt naar voor. ‘oke dan moet ik iedereen maar straffen’ zegt hij. Je bijt even op je lip en zet dan ‘het is mijn schuld commandant. Ik begon’ haswell loop langzaam op je af. Je gaat goed staan en blijft hem aan kijken. Hij is een kop groter dan jij bent en je kijkt dus naar boven. Hij staat zo dicht bij je dat je een beetje zenuwachtig van hem wordt maar je doet net alsof er niets aan de hand is. ‘oke, Raven dan straf ik jou alleen. De rest gaat nu slapen’ je doet je ogen dicht en hoort de rest weg lopen. Je kijkt nog een keer om naar de groep die weg loopt en loopt dan achter haswell aan. Hij neemt je mee naar de hindernisbaan en je kijkt hem aan. ‘ga je gang’ zegt hij. Je kijkt hem met een wenkbrauw omhoog aan en zegt ‘wat moet ik doen?’ hij kijkt je boos aan en zegt ‘eerst 10 keer opdrukken en dan de baan lopen, soldaat raven’ je voelt de woede naar boven komen maar zegt niets. Je kijkt naar de wolken boven je en weet dat het zo gaat regenen. Haswell loopt weg en je begint met op drukken. Als hij weer bij je staat zie je dat hij regen kleding heeft aan getrokken. Je bijt op je lip en begint langzaam naar de eerste hindernis te lopen. ‘RENNEN RAVEN!!’ roept hij. Je schrikt en rent naar de eerste hindernis. Je komt maar amper over de eerste hindernis als je de regen al hoort en dan voelt. Je weet dat dit een lang nacht zou gaan worden.

Reageer (2)

  • kimiii

    ik weet dat je het vaker heb gelezen en gehoort vn mij maar ook deze story love ik ! (H)

    1 decennium geleden
  • kimiii

    wel naaiend dat ze er voor moet op draaien maar wel stoer dat ze dat deed , anders moesten die tutjes da doen die hadden het nooit overleefd (duivel)
    soldaat raven mijn hero ! :D (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen