Leonie pov

Op de terugweg ben ik na aan het denken. Opeens zegt Ayla maar als er een hek om de camping en het bos staat en de poort is dicht.. Kan maar 1 iemand de dader zijn! Want op de camping behalve ons is niemand anders behalve de dader.David knikt en Iedereen kijkt haar bewonderend aan. Goed bedacht! Prijzen we haar. Oke dus dan moeten we een ding doen zegt Niall en dat is iemand zoeken behalve ons. Oke waar beginnen we? Vraagt David. Ik denk er nog eens over na maar dan heb ik de oplossing al. Uuhh.. Jongens het kan maar 1 iemand zijn en dat is de camping eigenaar! Zeg ik. Ze heeft gelijk zegt Louis daarom wilde hij dat we weg waren zodat hij de auto weg kon pakken en de poort dicht kon doen. En ook de afluister apparaatjes vult David aan. Wat moeten we doen? Net als dat is uitgesproken begint hij keihard te regenen. We zijn dicht bij de caravan zeg ik nog maar iemand schreeuwt over me heen rennen! Als we bij de caravan zijn ploffen we uitgeput op de bank. Iemand iets te drinken? Vraag ik als ik weer wat bijgekomen ben van het rennen. Ze knikken en ik loop naar het keukentje. Ik pak wat glazen en vul ze ik pak ook een pak koekjes en zet het op een dienblad ik loop naar de anderen en zet het op tafel. Iedereen pakt een glas en voor een paar minuten is er een stilte. Dan vraagt Niall zijn er nog koekjes? Iedereen moet lachen. Ayla loopt naar de keuken en komt terug met nog wat koekjes en geeft de aan Niall. Zolang het regent kunnen we niks doen zegt David. We moeten een plan maken zegt Louis. Als we ons verspreiden over de camping en dan zorgen dat we de sleutel van de schuur te pakken krijgen Harry bevrijden en daarna kijken hoe we hieruit komen. Iedereen stemt in. Dan delene we ons in in groepjes van 2 en een groepje van 3. Zegt David. Oke zeggen we. Oke wie bij wie? Vraagt hij dan. Ik ga wel bij Niall hoor ik Liam zeggen. Ik en Ayla kijken elkaar aan en dan zeg ik ik bij Ayla. Ik denk dat er beter nog iemand bij de meisjes kan zegt David. Meteen zegt Louis ik doe het wel, vorige keer waren we ook een goed team en hij knipoogt naar Ayla en mij. Oke dan ga ik bij Zayn. Hij knikt. Het ziet er niet naar uit dat het gaat stoppen met regenen zegt Liam. Laten we dan afspreken dat we morgen beginnen. Zegt David. Is goed antwoorden we.

Reageer (1)

  • Snuf

    JARLOERS OP LIAM IK WIL BIJ NIALL!!! :'( :) snel verderxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen