Leonie pov

Ik word wakker en zie dat alleen Ayla en ik nog in bed liggen. Buiten hoor ik stemmen. Ik kijk op de klok en zie dat het al twaalf uur is. Ik maak Ayla wakker we kleden ons om eten snel een broodje en lopen naar buiten. Goede morgen! Worden we begroet. Goede morgen antwoorden we. Ik zie dat David ook bij de jongens aan de tafel zitten. We gaan naar Harry zegt David. Ayla en ik kijken elkaar glimlachend aan en wenden ons dan weer naar de rest. We kunnen nu vertrekken stelt hij voor. En de rest stemt in. Als we diep in er bos zijn komen we bij een soort schuurtje. Hier is het zegt David. Ik pak de sleu... wat?! Hij is weg! Wat is weg? Vraagt Niall bezorgd. De sleutel!

Harry pov

Buiten hoor ik opeens mijn naam gevolgd door geklop op de deur. Ik spring op. Harry? Hoor ik Ayla zeggen. Ja? Ayla? Ja wij zijn het David, Leonie, Ayla en de rest. Wat is er aan de hand? Vraag ik ze klinken nogal in paniek. De sleutel is weg waarschijnlijk heeft de ontvoerder hem gepakt. Hoor ik Louis zeggen. oh komt er langzaam uit mijn mond. Sorry Harry we moeten weer gaan de ontvoerder kan elk moment hierheen komen zegt Zayn.We komen zo snel mogelijk terug dat beloven we zegt Ayla.

Reageer (1)

  • Snuf

    Oehhh wie is de ontvoerder???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen