Om stipt tien uur word er op de deur geklopt. En een tijdje later zitten we in de auto van de camping beheerder die geen woord tegen ons zegt. Ik kijk naar Louis die naast me zit. De jongens moesten wel weer zonnebrillen en petten op ander zouden ze herkend kunnen worden. Als we er zijn zegt de campingbaas "om 1 uur s' nachts haal ik jullie op." We knikken zachtjes. We stappen uit en hij scheurt weg.

Louis pov

Als we binnen zijn pakken we allemaal wat te drinken en gaan op een bankje zitten. Ik ben naast Leonie gaan zitten.

Ik schraap mijn moed bij elkaar en vraag "Leonie?" "Ja?" Antwoord ze. "Zullen we dansen?" "Oke"zegt ze verlegen en ik zie dat ze blosjes op haar wangen krijgt. Ik pak haar hand en neem haar mee naar de dansvloer. Maar net als we daar komen draait de dj een rustig liedje. Ik pak haar vast en we dansen wat pasjes. (Ik ben niet zo goed in langzame liedjes dansen). Als het liedje af is gelopen wil ze iets tegen me zeggen maar dan komen de anderen en Leonie kijkt me teleurgesteld aan. En er begint een nieuw liedje dit keer een snellere en we dansen met z'n allen. Als het 1 uur is lopen we naar buiten en wachten daar. Maar na een kwartier is hij er nog niet. Leonie en Ayla zijn aan het gapen en ik zie dat ze bijna in slaap vallen. Na nog een paar minuten komt hij eindelijk aanrijden. We stappen in de auto en Ayla en Leonie vallen na een paar minuten al in slaap. Opeens voel ik iets op mijn schouder en als ik kijk zie ik dat het Leonie is die in haar slaap tegen me op is gevallen en ik moet glimlachen. Als we er zijn schud ik zachtjes aan haar schouder. Ze schrikt wakker maar als ze mij Ayla en de rest ziet ontspant ze weer. En we stappen uit. De eigenaar is al weggelopen naar de receptie. Als we door de poort lopen die naar de camping is slaat hij met een harde klap achter ons dicht. Ik schrik me kapot en kijk naar de andere die zo te zien ook geschrokken zijn. Dan horen we een bekende stem achter ons die zegt "jongens..?" We kijken achter ons en daar zien we David staan. "Jij?!" "Dus je hebt tegen ons gelogen?!" Roept Ayla uit. "Nee nee!" "Luister." "Kom mee ik kan het niet hier vertellen." En we lopen gehoorzaam achter hem aan. Ik kijk naar Niall en zie dat hij het niet vertrouwd. Als we voor onze caravan stoppen zijn we wat gerustgesteld en we maken de deur open. Binnen gaan we zitten en David begint te vertellen...

Reageer (1)

  • Snuf

    WAT GAAT HIJ ZEGGEN??????????

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen