je zit in het lichaam van je beste vriendin en je moet naar haar huis! gelukkig kan je logeren!

o nee onee onee! ik kan nauwelijks meer normaal nadenken, maar dan bedenk ik een plan;
'wacht even mam!' roep ik naar beneden, want mijn stem is niet veranderd, en mijn moeder roept terug dat het goed is, pfoeh, heel even veiligheid:S, dan vertel ik mijn plan aan mira:
'We vragen gewoon of ik/je hier mag logeren! dat mag altijd! toch' het is simpel, maar het zou kunnen lukken.
'mag mira hier logeren?!' roep ik naar beneden.
'ja hoor schat!' roept mijn moeder, pfoe, gelukt.
'Hier is je mobieltje,' zeg ik tegen mira, 'bel je moeder even!'
mira loopt de kamer uit (mijn lijf loopt weg! help!) en sluit zichzelf op op de wc, even later komt ze terug en steekt haar duim op. bij mij thuis liggen altijd spullen voor het geval ze komt logeren, maar dit keer is het anders, wannt ik moet haar pyama aan, op haar matrasje, met haar tandenborstel poetsen en met haar beugel in slapen! ieuw, we mogen wel BFF zijn en zo, maar met haar beugel vind ik toch smerig, één nachtje geen beugel zal wel niet uitmaken. toch?
'Hallooooo?!' een bekende hand (mijn hand! mijn ring met een hartje!) zwaait voor mijn neus, 'je moeder roept of we komen eten!'
'okeeeeeeeeee,' zucht ik en we lopen naar beneden.

Reageer (2)

  • Nikjee

    LEUKLEUKLEUKLEUK!

    1 decennium geleden
  • Saarwasdaar

    echt eng:P:P:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen