Art 18
Goed om te weten dat de meeste van jullie in elk geval nog leven!!
Ik dat dit iets eerder willen activeren maar ik moest nogal haasten vanmorgen...
K was de hele dag bij mn beste vriendin . Ik mis haar wel heel erg omdat we niet meer op dezelfde school zitten enzo. Dus dat maakt dit soort dagen erg leuk!
In elk geval... Dankjewel voor alle reacties!!!
Love you!!!!!!!
Ik dat dit iets eerder willen activeren maar ik moest nogal haasten vanmorgen...
K was de hele dag bij mn beste vriendin . Ik mis haar wel heel erg omdat we niet meer op dezelfde school zitten enzo. Dus dat maakt dit soort dagen erg leuk!
In elk geval... Dankjewel voor alle reacties!!!
Love you!!!!!!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Hahahahahha okee ik heb wel een geheimpje...
1 decennium geledenIk was gisteren eeen beeeeeeetje aangeschoten, ja laten we het even zo verwoorden en nu zijn er dus erg veel charmante trampoline spring foto's en filpjes.. Tsjaaa niets meer aan te doen hahahaha
Pleaseeee nog een hoofstukjee )
Nou, ik heb een heel groot geheim. *kijkt om zich heen*
1 decennium geleden*fluistert* Ik ben een ninja. Ik werk voor de geheime zeekoeclubbondclub, en ik heb daarom altijd groen ondergoed aan. *kijkt weer om zich heen* Dat hebt je niet van mij! Ik ben hier nooit geweest en je hebt niets gezien!
*gaat op in rook*
WAT ZEG IK HET IS
1 decennium geledenNIALLTASTIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG DIT VERHAAL IS AMAZAYN!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenSNEL VERDER, PLEASE??????????????????
Super mooi geschreven!!
1 decennium geleden