Foto bij hoofdstuk 12

Zayn pov

"Meiden waarom gaan jullie niet even shoppen dan kunnen jullie kleren kopen voor vanavond en wat make-up ofzo als jullie dat willen." " Dat zouden we wel willen maar we hebben niet veel geld bij" ons zeggen ze. We kunnen ze best wat geld geven denk ik in mezelf en ik kijk Naill en Louis aan en we lijken elkaar te begrijpen.

Leonie pov

"En Harry.. Vul ik aan." " Voor Harry kunnen we vandaag niks doen" zegt Louis we hebben geen brief gekregen. "En wij geven jullie wel wat geld zegt Naill." En ik zie hem naar Zayn glimlachen waarschijnlijk hadden ze dat afgesproken ofzo." Echt?" Vragen we. "Ja echt" zegt Louis lachend. "Bedankt!!" Roepen Ayla en ik. "Ik breng jullie wel even" zegt Louis. En even later zitten we in de auto. En Louis zingt een liedje en ik kijk naar hem in het spiegeltje boven het raam. Als we er zijn zegt Louis "veel plezier!" " Bel me maar als ik jullie moet komen halen." " Bedankt!!" zeggen we en we stappen uit de auto. We lopen naar de eerste winkel de winkel de H&M we kijken rond en kopen wat mascara en nagellak. Ik een mooie roze en Ayla een paarse. Na veel winkels hebben we allebei een mooi setje bij elkaar. Ik een roze bloesje met een kort spijkerbroekje en een leuk armbandje. Ayla een schattig paars zomerjurkje met een bruine riem erop met een strikje. En ze had ook nog een strikje gekocht voor in haar haar. "Laten we Louis maar bellen" zegt Ayla." Ja is goed" zeg ik. "Ik bel hem wel." Ik pak m'n telefoon uit mijn tasje en toets zijn nummer in wat ik helemaal uit m'n hoofd ken. Hij gaat 2 keer over en dan hoor ik zijn stem , "met Louis!" "Hii" zeg ik. "Hii Leonie!" Zegt hij terug. " Ik kom jullie halen tot over een kwartiertje!" " Doeii!" En ik hoor "tuuut" het teken dat hij heeft opgelegd. "Wooow ik wist niet dat het zo erg was!" Zegt Ayla lachend naast me. "Wat?" Vraag ik en ik kijk om me heen. "Jij!" Zegt ze en ik kijk haar nogsteeds nietbegrijpend aan. "Je bent echt smoor veliefd op Louis!" Zegt ze lachend. "Nietwaar!" " Wel!" En we barsten in lachen uit. "Oke, oke" geef ik toe "je hebt gelijk ",en ik moet blozen. Na tien minuten horen we een toeter. We kijken om en zien Louis in de auto. En we rennen erop af met alle tassen in onze handen. Als we in de auto zitten vraagt hij "is het gelukt?" " Mhmh" antwoorden we en we laten onze kleren zien. "Wat leuk!" Zegt hij. "Dankje" zeg ik en ik moet blozen. Hij kijkt in mijn ogen en ik glimlach. Dan horen we hard getoeter voor ons Louis kijkt verschrikt om en draait zich weer naar de voorruit en we zien dat het stoplicht groen is. "Oeppss.." zegt Louis terwijl hij hard vooruit rijd. En we barsten met zijn alle in lachen uit. Als we terug op de camping zijn is het al 7 uur. We eten wat en daarna gaan Ayla en ik ons opmaken en onze nagels lakken. Daarna kleden we ons om en als we klaar zijn is het half 10. Zo nu wachten op de campingbaas.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen