sorry voor alle kleine hoofdstukken!

Leonie pov

"Vertrouwen jullie David?" Vraagt Naill." Ik denk het wel" zegt Liam. "En anders zullen we wel moeten" vult Zayn aan. Ik knik daar heeft hij gelijk in door hem hebben we de kans om Harry te vinden.
We horen de maag van Louis knorren en we barsten in lachen uit. Als we zijn uitgelachen zeg ik ik heb eigenlijk ook wel honger. En we bestellen een pizza( wat wel even gaat duren voordat hij hier is 30 km is de dichtste pizzeria.) Om 10 uur klopt er iemand op de deur. Dat zal de pizzabezorger wel zijn. Ik loop naar de deur toe en maak hem open en zeg "bedankt dat u zover wilde kom...en" breek ik mijn zin af als ik zie wie er voor de deur staat. De man van de receptie." Oh.. Sorry ik dacht dat u de pizzabezorger was." " Niet dus" zegt hij. "Wat kan ik voor u doen?" Vraag ik. "Morgen is er een disco" zegt hij. "Het begint 10 uur." " Het zou handig zijn als jullie daar heen gaan morgen komt een schoonmaakster voor de caravans." Zegt hij chagrijnig." Oke "zeg ik, "waar ligt het?" "20 km verderop ik breng en haal jullie." " Om kwart voor 10 morgen avond ben ik hier terug." " Oke bedankt zeg ik maar." hij draait zich om en ik loop terug de caravan in. Ik vertel het de anderen. "Dus we zijn verplicht naar een disco te gaan?" Vraagt Louis. "Maar we kunnen best wat afleiding gebruiken en het s'avonds kunnen we Harry toch niet gaan zoeken." zegt Liam. "Daar kwam het wel op neer ja." Zeg ik. Na een paar minuten klopt er weer iemand op de deur en ik zucht. "Ik ga wel even" zegt Louis lachend. En ik kijk hem dankbaar aan. Even later komt hij terug met 6 dozen pizza in zijn handen. Hij zet ze op tafel en we beginnen met eten.

Reageer (1)

  • Snuf

    OEEEEEEEEEEEEEEEEEH ENGGG ZE MOETEN NIET MEEGAAN HIJ GAAT HUN KIDNAPPEN!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen