Leonie pov

Ik schrik van de plotselinge stem. En uit mijn mond komt een klein gilletje. De man kijkt een beetje bezorgd naar ons en begint te praten. "Jullie hoeven niet bang te zijn zegt hij." " Ik wil jullie helpen." " Kijk het zit zo: Ik werk voor mijn baas," ( ik weet niet wie hij is.. hij heeft alteid als ik hem zie een masker op.)"op dit moment is hij er niet maar hij denkt dat ik de opdrachten zo maak dat jullie Harry niet vinden." " Ik werd gedwongen voor hem te werken." "Waarom hij Harry wilde ontvoeren weet ik niet maar hij heeft er een reden voor dat zeker." " Ik heb de sleutel voor het schuurtje waar Harry is." " Binnenkort kunnen jullie er even heen maar het ontsnappen moet nog even wachten" praat hij haastig verder. "Wat ik doe is best gevaarlijk en jullie zullen moeten doen alsof jullie van niks weten." " Ook de opdrachten moeten jullie verder maken "( ik maak die voor jullie) "En trouwens ik heet David." " Ik moet nu gaan want hij komt zo misschien nog even naar jullie huisje maar dat kan ik niet beloven." " Ik moet jullie nog een ding verte.."En zijn telefoon gaat af en hij rent weg tussen de bomen. En wij blijven verslagen achter.

Harry pov

Ik hoor gerammel aan de deur en het slot springt open. Ik kijk nieuwschierig maar ook bang wie er binnenkomt. Een man. "Ik wil je helpen zegt hij ik heb net ook met je vrienden gesproken." Bij die woorden spits ik mijn oren. "Ben jij de ontvoerder?" Vraag ik." Nee.. Uhh.. Ja.. Nou.. Half." En ik kijk hem niet begrijpend aan. "Ik heb geholpen ik wilde niet maar werd gedwongen door mijn baas." " Ik en je vrienden helpen je wel hier uit te komen." " En ohja ik heb nog wat te eten en drinken voor je." En hij geeft me wat koekjes, brood en drinken. "Bedankt" zeg ik." Ik zal je vaker komen bezoeken en eten brengen." En met die woorden verlaat hij de deur. Ik ga zitten en denk nog eens na over wat hij allemaal heeft verteld.

Reageer (2)

  • Snuf

    Kom op Harry!!!!!Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • BlueGirl

    Harry sterk zijn ze helpen je wel!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen