Harry pov

Ik word wakker van een lekkere geur. Ik kijk in het rond en zie dan een bord staan met 3 broodjes. En ook nog een glas met chocomelk. Ik loop ernaartoe en pak een broodje en stop het in mijn mond. Maar na het eerst broodje heb ik nogsteeds honger en eet ook de tweede. De andere bewaar ik denk ik bij mezelf. En ik drink het glas chocomelk leeg. Daarna ga ik weer in een hoekje van de hut zitten en begin zachtjes te zingen.

Leonie pov

Ik word wakker en ik zie dat de andere nog slapen. Ik ga maar een ontbijt voor ze maken denk ik bij mezelf. En ik loop naar het keukentje. Uit een kastje pak ik broodjes en smeer broodjes met jam en chocopasta. En ik schenk voor iedereen sinaasappelsap in en een glas thee. Ik dek de tafel en zet alles erop. Als ik klaar ben hoor ik gestommel in de slaapkamer. En even later komt Ayla binnen. "Goede morgen!" Begroet ik haar. "Goede morgen" zegt ze slaperig terug. "Ik ga de andere wel even wakkermaken" zeg ik. En even later zitten we met z'n alle aan de tafel. Als we het op hebben zeg ik "ik ga wel even kijken of er al een brief is" en ik loop naar buiten en kijk op de deur en ja hoor er hangt er een. Ik haal hem eraf en neem hem mee naar binnen. Als ik binnenkom hoor ik ze lachen maar als ze mij en de brief zien kijken ze me gespannen aan. Ik maak de brief open en begin te lezen. Zoals ik had gezegt hier is jullie brief met jullie opdracht. Kom met zn allen naar het bos en kom naar mij toe.Wie ik ben komen jullie dan nog wel achter.Verder staat er niks zeg ik. "Moeten we het doen?" vraagt Liam. "Natuurlijk!" Roept meteen iedereen "we moeten het voor Harry doen!" We maken ons klaar pakken wat te eten mee in een rugzak en een paar flesjes water. Als iedereen klaar is gaan we. Als we er zijn vraagt Ayla "maar hoe kunnen we die man van de brief nu vinden?" Dat hoeft niet meer zegt een stem achter ons en daar staat een gedaante.

Reageer (2)

  • Snuf

    OMG WIE IS HET! SNEL VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Xxxx

    1 decennium geleden
  • BlueGirl

    Oehhhh spannend!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen