srry voor klein stukje!!

Leonie pov

Ayla rent naar de deur en pakt de brief eraf en vouwt hem open. Ze begint voor te lezen. Als jullie Harry terug willen zullen jullie eerst een paar opdrachten moeten doen. Iedere dag krijgen jullie een brief van me, Morgen komt de eerste.. "En dat was het" zegt Ayla tegen ons. "Wat moeten we doen?" Vraagt Liam. "Wachten" zeg ik. Op de opdracht." Ze heeft gelijk" zegt Zayn. "We kunnen maar beter gaan slapen" stelt Ayla voor. "Ja het is al 11 uur" zegt Louis. We lopen naar binnen en poetsen onze tanden. Op dat moment begint het hard te regenen en te onweren. We zeggen elkaar welterusten en gaan nar bed.

Harry pov

Ik word wakker van iets nats. Ik kijk naar het plafond van het schuurtje en er vallen druppels in mijn gezich. Oh fijn denk ik bij mezelf, dat kan er ook nog wel bij. Op dat moment hoor ik ook nog een harde donder gevolgd door een flits. Ik zucht en probeer een plekje in het schuurtje te zoeken waar het droog is maar dat heeft geen zin overal in het plafond zitten openingen. En ik geef het op en probeer weer wat te slapen.

Reageer (1)

  • Snuf

    WOW SNEL VERDER SPANNEND!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen