Volgede stukje :)

Na een kwartier is Harry nog niet terug." Ik ga wel even kijken of ik hem zie" zeg ik. "Ik ga met je mee" zegt Louis. "Oke bedankt!" Zeg ik en kijk in z'n mooie ogen. We lopen naar de bosrand en volgens mij ziet hij dat ik bang ben en hij pakt mn hand vast en glimlacht naar me. Als we in het bos zijn zien we niemand en roepen Harry's naam. Maar we krijgen geen antwoord. We kijken elkaar aan niet wetend wat we moeten doen. We roepen nog een paar keer zijn naam en lopen nog wat verder het bos in maar het is hopeloos. "Zullen we maar teruggaan?" Vraagt louis ." Maar we kunnen hem toch niet achterlaten?" Vraag ik. "Maar we hebben onze best gedaan we gaan naar de andere en dan kijken we samen wat we moeten doen." We lopen terug en hij heeft nog steeds m'n hand vast als we daar komen. De andere kijken ons verwachtingsvol aan maar we schudden ons hoofd. We ploffen neer om het niet brandende kampvuur en het wordt steeds donkerder." Wat moeten we nu doen?" Vraagt Ayla paniekerig. "Ik weet het niet" antwoord Liam. "Maar het is te donker en te gevaarlijk om nog te gaan zoeken." " Morgen gaan we weer verder zoeken." Antwoord Zayn." Ik denk dat het verstandiger is als jullie bij ons in de caravan komen" zegt Liam. Ik denk het ook zegt Naill. Ik kijk de jongens dankbaar aan want ik moet er niet aan denken om met z'n tweeën in onze caravan te slapen nadat dit gebeurd is. We staan op en lopen naar de caravan van de jongens. We gaan onze tanden poetsen en Ayla en ik zijn Als eerste klaar. We gaan op Harry's bed zitten en ik kijk naar een foto die op zijn nachtkastje staat hij met de andere jongens. Maar ineens schrik ik op van Ayla die bang fluistert "Leonie kijk!" Ik kijk uit het raam waar ze naar wijst en zie het , tussen de bomen staat een schim. "Roep jij snel de andere jongens?" "Dan ga ik voorzichtig naar buiten." en voor ze kan tegensputteren ben ik al naar de deur gelopen. Maar zodra ik dichterbij sluip draait de schim zich om en rent weg tussen de bomen. Dan komt Ayla met de jongens aanrennen ze zag en nog net de schim. "Dat was dezelfde als eerst!" zegt Liam. "Waarschijnlijk heeft hij Harry ontvoert" zegt Liam. "Maar we kunnen nu niks doen zegt Louis." En ik moet hem gelijk geven. We lopen terug naar de caravan. Gaan op de bedden liggen en schuiven de gordijnen dicht. Ik kan niet slapen en tik Ayla aan. Ze draait zich naar me toe en ik fluister "ik ben bang." " Ik ook antwoord ze."

Harry pov

Langzaam kom ik bij bewustzijn en probeer me te herinneren wat er gebeurd is... Ik was takjes aan het rapen voor het kampvuur en toen werd ik vastgepakt en mijn handen werden vastgebonden. Ik wilde gillen maar op dat moment werd er een grote prop papier in mijn mond geduwd. Ik rook ook een vieze geur waarschijnlijk van degene die me ontvoerd heeft. Volgens mij is het een man want hij bleef maar tegen me zeggen dat ik moest lopen en het was duidelijk een mannenstem.En volgensmij waren ze met z'n 2e. Maar omdat ik niet meewerkte sloeg hij met iets hards op mijn hoofd en toen hebben ze me geloof ik hierheen gesleept. Nu zit ik in een donker schuurtje waar ik bijna niets kan zien. Ik zie nog wel een deur omdat er een streepje licht onderdoor komt. Ik loop er heen om te kijken of hij open is maar als ik er aan trek houd een slot de deur tegen. Waar zouden mijn vrienden zijn? Vraag ik me af.

Reageer (2)

  • BlueGirl

    Spannend!

    1 decennium geleden
  • Snuf

    Omg ik zei het tegen je HARRY WAAROM!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen