{ 2 }
"Elena.." Zei hij zachtjes. "Wil j-.." Ik wist denk ik al wat hij zou zeggen. "Elena dropje van me, doe me een lol en ga even naar buiten."
Zei mijn moeder die net
binnen kwam. "O.." Zei Harry. "Moet ik weg?" Vroeg hij. "Nee, je mag wel mee hoor!" Hij glimlachte.
"Dan vertel ik het daar wel." We liepen naar buiten.
Ik zag
dat hij probeerde mijn hand te pakken. Maar hij was nog al verlegen dus ik pakte zijn hand wel.
Hij werd een beetje rood. "Eh.. wat ik wou zeggen was.."
Ik hoopte dat ik het al wist. "Wil je misschien ehm.. met, mij?"
Ja, hij zij het. Ik lachte en zei: "Verkering? Ja!" En hij lachte terug. Ik kon hem wel zoenen maar dat
ik nogal raar om gelijk te doen. Ik zag een friet kraampje. "Deze keer trakteer ik." Zei ik en we liepen er heen.
Ik kon wel een gat in de lucht springen, zo blij was
ik. "Zijn jullie een stelletje?" Vroeg Opelia een irritant meisje van school. Ze denkt dat ze populair is, maar ze is een gemene roddelaar.
"Ga weg." Snauwde ik. "Oehh!" Ze lachte gemeen. "Hebben jullie al gekust?"
Ik zag haar vrienden seinen dat ze moest komen. Ze liep weg en riep tegelijk:
"Je moet me wel uitnodigen voor jullie bruiloft hé!" Ik keek naar Harry. Hij zat daar maar, rood.
"Trek je er niks van aan, ze is een kattig mens." Zei ik. "Zeg mij wat." Zei hij en hij at verder. Ik ook.
"Tot morgen!" Zei Harry. We waren klaar met eten. "Doei liever-" Ik stopte met die zin. Wat was ik nou van plan? Maar Harry grinnikte en liep naar huis. Toen ging ik ook maar. Onderweg kwam ik mijn beste vriendin Esmee tegen. "Elena, Elena!" Riep ze. "Wist je het al? Opelia roddelt tegen iedereen dat jij met Harry hebt!" Ik verstijfde toen ze dat zij. "Wat is er, dat is toch niet waar?" Zei ze en ze keek me met grote ogen aan. "Eigenlijk.." Ik beet op mijn lip. Als ik het zij dan zou Harry zich nog meer schamen. "Wat?" Vroeg Esmee. "Ze zag ons alleen samen friet eten. Dat was alles." Ik kon niks anders zeggen. "Oke, is goed." Zei ze. "Dan ga ik nou maar!" Ze zwaaide en verdween in een hoekje. Voorlopig moest dit geheim blijven..
Het is midden in de avond, ik zie mijn dagboek. Ik heb er al 2 weken niet in geschreven. Dus ik pakte hem en schreef.
Lief dagboek,
Vandaag was het een super, maar ook stomme dag! Ik en Harry hebben nu verkering <3
Dat is het mooiste wat er is. Na mijn andere ex dan.. Weet je nog?
Ryan. Ik spreek hem nu nooit meer. Omdat we, ik bedoel ik het uitmaakte.
En weet je wat Harry zij terwijl we aten? Ik schrijf het gesprekje ff op:
Harry: Elena, nu we iets hebben.. Was je al lang op mij?
Ik: Eigenlijk had ik daar nooit aan gedacht.
Harry: O, maar ik dus wel op jou.
Ik: Zullen we eventjes ergens anders heen gaan.
Harry: Oke
* Toen liepen we naar het smalle gangetje. *
Harry: Wil je een keertje, mee uit gaan?
Ik: Tuurlijk!
Harry: Leuk!
Ik: Uhm..
Harry: ...
Ik: ...
* Kussen *
Harry: Het is 18:00 Ik denk dat we maar moeten gaan.
Ik: Oke..
Harry: Tot morgen!
Ik: Doei!
Dat was zo geweldig!
Maar nu moet ik stoppen. Doei Lovely <3
Ik klapte mijn dagboek dicht. Hmm... Het is 20:00 ik ga slapen.
Reageer (1)
Leuk!(:
1 decennium geleden