Foto bij hoofdstuk 4

Leonie pov

21:00 uur.

"Nog maar een uur!" Roept Ayla naast me. Nadat de jongens zijn weggegaan zijn we al aan het aftellen tot 10 uur. "Laten we ons dan alvas gaan omkleden." Stel ik voor. "Is goed!" Antwoord ze. Ik pak mijn leukste trui uit het kastje want het is al best koud buiten. We lopen naar het kleine batkamertje en doen daar wat mascara op. Om half 10 zijn we klaar en zitten we op ons bed. "Het is echt niet te geloven dat we ze gewoon zijn tegen gekomen." zegt Ayla. "Ja echt super!" Antwoord ik zo praatte we nog een tijdje door en dat is het eidelijk tien uur. We springen op van het bed en lopen de caravan uit. Als we buiten komen zien we een soort stapeltje met stokjes en de jongens staan. "Hiiii" roepen ze. Ze gaan rond het stapeltje takjes zitten en wij volgen hun voorbeeld. Harry toverd lucifers tevoorschijn. "Nu nog aanmaken" zegt Ayla met een blosje op haar wangen. "Een makkie" zegt hij glimlachend en hij schuift naar voren en pakt een lucifer uit het doosje. Hij steekt hem aan en houd het bij het kampvuur maar zodra hij het hout raakt dooft het. Hij probeert het nog een paar keer maar het is hopeloos. "Laat mij eens proberen " zegt Liam. hij pakt een lucifer uit het doosje van Harry en binnen een minuut brand het kampvuur. Louis pakt mashmallows en deelt het uit. We houden ze boven ze vuur en de jongens beginnen zachtjes te zingen en Ayla en ik neurien mee. Als de mashmallows op zijn dooft net het kampvuur. "Ik ga wel even wat takjes halen in het bos" steld Harry voor. "Zal ik even meegaan?" Vraag ik. "Nee hoor dat hoeft niet ik blijf dichtbij." En hij loopt richting het bos in waar we naast zitten. En de rest praat weer verder. "Iemand nog een marshmallow?"

Reageer (1)

  • Snuf

    neee harry je word gepakt!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen