sorry dat ik zo lang niet geschreven heb, ik had het erg druk met school! maarja hier is jullie hoofdstuk! Xxx

Leonie pov

Ik schrik wakker van geklop op onze campingdeur. Ik kijk naast me en zie Ayla net zo angstig kijken als ik. "M.. moeten we open doen?" vraagt ze met een fuisterstemmetje. "Ik denk het." Voorzichtig loop ik naar de deur met Ayla op mijn hielen. Het geklop gaat maar door. Voorzichtig pak ik de deurklink en duw hem naar bedenden. Hij gaat met een kraak open en ik zet hem op een kier. Tot mijn opluchting zie ik de jongens. Die naast onze caravan zijn. Ze hebben zonnenbrillen op en een petje, net alsof ze iets te verbergen hebben. "Héhé" "Eindelijk" zegt de voorste jongen met een glimlach op zijn gezicht, " Mogen we even binnenkomen?" "Tuurlijk" antwoord ik. Als we binnen zijn gaan we op het bed zitten wat nouwelijks past met z'n 7e. "We wilden jullie eigenlijk even spreken zegt weer een andere jongen." "Oke ga je gang." zegt Ayla." Oke begint alweer een andere jongen." "Ten eerste: kunnen we jullie vertrouwen?" "Tuurlijk" zeggen Ayla en ik in koor. En de jongens moeten lachen. Waarna ook wij in een slappe lach belanden. "Oke " gaat hij weer sirieus verder. Hij knikt naar de andere jongens waarna ze eerst allemaal hun petje afzetten en daarna hun zonnebril... Ik kijk ze met open mond aan en naast me begint Ayla te gillen. "One Direction!!!" Maar meteen sussen de jongens haar, " Niemand mag het weten!" zegt Louis dringend. "We zullen het tegen niemand zeggen" beloven we. Er valt een stilte "Willen jullie iets te drinken?" vraagt Ayla. "Graag" antwoorden ze alle 5." "Ik help je wel even" zeg ik en loop met haar het kleine keukentje in. Eenmaal de deur achter ons gesloten beginnen we enthausiast te praten en schenken limonade in. En even later lopen we weer het kamertje in met onze handen vol met glazen. Als ik bij Louis kom word ik nerveus, ik vind hem zooo leuk! Ik geef hem zijn glas en hij zegt "Dankjewel!" met zijn glimlach op zijn gezicht. "Alsjeblieft" zeg ik terug en ik voel dat mijn wangen rood worden en draai me weg van hem ,om Liam zijn glas te geven. Harry begint te praten "We zagen gisteren een gedaante tussen de bomen". "Hij keek duidelijk naar ons maar zodra hij zag dat we hem in de gaten kregen draaide hij zich snel van ons weg en rende terug het bos in." " Volgensmij wil hij iets van ons." "En ik weet niet of hij weet dat we One Direction zijn." Gaat Zayn verder. "We moesten hierheen van onze manager." "Waarom weten we niet maar volgensmij zit er meer achter dan gewoon een vakantie." Daarom dragen we ook een zonnenbril en pet." " Dus waarschijnlijk zit er iemand achter jullie aan?" vraag ik. "Waarschijnlijk wel ja" zegt Naill. "Wij willen jullie helpen" zeggen Ayla en ik vastbesloten. "Oke bedankt!" zeggen ze alle 5. " Maar we moeten gaan" zeggen ze. "Zullen we vanavond samen een kampvuur maken?" steld Louis voor. "Ja leuk!! stemd iedereen in." "Oke om 10 uur?" "Is goed antwoorden we." "Tot straks!" Ze lopen weg en Louis kijkt achterom en knipoogt naar me. Ik word rood en glimlach naar hem terwijl hij zich weer omdraait.

Reageer (2)

  • BlueGirl

    Spannend!!.x

    1 decennium geleden
  • Snuf

    woooow snel verder!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen