Foto bij The day of the concert.  {H3}

ja ik weet het. ik heb een dag overgelagen. maar daar had ik niet zo veel inspiratie voor =$ , lang deel is dit wel.

Pov Hannah.

Vandaag is dan eindelijk de dag. Je bent de hele dag al samen met Emily super druk. Jason was niet op school. De meester zei dat hij ziek was, maar dat boeit je op dit moment niet echt. En net zoals elke andere schooldag, vliegt de tijd voorbij. Alleen gym nog, jullie doen basketbal bij gym. En daar ben je heel goed in, je scoort dan ook 3 dunks achter elkaar. Jullie mogen omkleden. ''Waarom ben jij nou weer zo gehaast?'' vraagt een meisje uit je klas. ''Nou, omdat ik zometeen naar het Jonas Brothers concert ga!'', ''Oh hun, die jongens band, bah.'' Je negeert het en loopt naar buiten. Je komt steeds dichter bij de uitgang, en ook steeds dichter bij het concert dus. Super snel fiets je huis, gooit je fiets in de schuur en gaat naar binnen. ''Hannah, ben jij dat?'' hoor je nog geroepen. ''Ja, mam'' zeg je. Je rend naar je kamer om je kleren te pakken die je de dag van te voren al klaar had gezet, snel kleed je je om. Maar nog steeds kan je niet beseffen wat Emily allemaal voor je geregeld had. Je gaat gewoon naar het Jonas Brothers Concert! Opeens loopt je moeder binnen. ''Hannah, ik heb nog wat voor je.'' zegt ze. Jij ook al denk je. ''Wat dan mam?'' Ze pakt 100 euro uit haar portemonee en legt het in je hand. "Dankje maaam!'' en jullie knuffelen. ''Veel plezier Hannah. ''
Je telefoon gaat af, het is Emily zie je staan. ''Hey Em! Ik wou net naar je toe gaan!'' Je hoord gehoest aan de andere lijn. '' Is er iets Emily? '' , Hannah, het spijt me zo erg, maar ik kan niet met je mee'', hoor je Emily aan de andere lijn zeggen. Even ben je in shock. ''maar..... waarom niet? '' zeg je verdrietig. ''Ik ben heel erg ziek, en me mam wil dat ik het bed niet uit komt voor dat ik beter ben.'' , ''Oh, Em. En het concert dan?'' , '' Het ziet er naar uit dat je maar zonder mij moet gaan. '' , ''Maar het was jou cadeau, en zonder jou is het een stuk minder leuk!'', ''Tja Hannah, you gotta do what you gotta do'', ''Maar mijn ma heeft soep voor me gemaakt dus ik ga ophangen okey, veel plezier vanaaf! '' , en ze verbrook de lijn.... En wat nu? denk je paniekerig. Moet ik nu alleen gaan? , Zou Emily dat wel goed vinden? Maar anders heeft ze die kaartjes ook voor niks gehaald, en zo bleef je nog even in gevecht met je gedachtens. ''Ik ga, ja ik ga, alleen of niet!'' Je pakt je tas verder in en loopt naar beneden, waar je moeder inmiddels al aan het koken is. ''Mam, ik ga nu, en geeft haar nog een kus.'' zij hoeft niet te weten dat je alleen gaat toch, dacht je nog. Je loopt naar buiten, de trein is gelukkig niet erg ver, maar 5 minuten lopen. Daar eenmaal aangekomen, vraag je welke trein je nodig hebt naar het concert. ''Spoor 4'' zei de mevrouw. ''Dankje'' en je liep naar spoor 4. De trein staat er al, en je loopt naar binnen. Het is niet echt druk vind je, je hebt een mooi plekje bemachtigt. Nu 1 uur in de trein en je bent er.

Reageer (1)

  • CaeleyHrojj

    wil je alsjeblieft je in ik veranderen dat leest wat makkelijker namelijk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen