Foto bij Hoofdstuk 79

MORGEN BEGINT SCHOOL WEER!!!
Ik heb er echt geen zin in.
Ach, ik heb alleen niet zoveel te willen.

Het volgende hoofdstukje is al weer hoofdstuk 80.
Het gaat echt snel.

Hoop dat jullie dit stukje leuk vinden. En word niet boos op me!!

Xx,
Storiesxx3

Ik poets mijn tanden snel en borstel mijn haar ook even en verlaat dan de badkamer. Charlie zit op de bank tv te kijken en kijkt naar me. Ik kijk hem boos aan en verdwijn dan mijn slaapkamer in. Ik word echt gek van hem. Toen ik terug kwam van het strand, was hij er nog. Natuurlijk werd ik boos dat hij nog niet weg was. Hij zei dat hij wel zijn spullen had gepakt maar dat ze hem geen eigen huisje konden geven omdat alles al bezet was. En zoals gewoonlijk geloofde ik hem niet en ben toen zelf naar de receptie gegaan en heb het daar gevraagd. En raad eens. Hij had gewoon de waarheid gesproken. Wat een wonder! Maar het ergste komt nog. Ik moest deze week dus met hem in een huisje slapen. Één groot drama dus. Dus toen ik terug kwam van de receptie heb ik tegen hem gezegd dat ik hem ga negeren en dat hij daarom niks tegen me moet zeggen. Maar Charlie zou Charlie niet zijn als hij me niet zou irriteren. Echt hij praat de hele tijd tegen me. Ik word er moe van. Ach, nu ben ik in mijn eigen kamer, wat verboden gebied is voor hem, en nu kan ik helemaal tot rust komen. Morgen ga ik met Bruno en Ilja naar het strand. Ja weer naar het strand. Ach, op het strand kan ik gaan zonnen en proberen nog een beetje bruin te worden. Ik trek mijn pyjama aan en ga dan in bed liggen. Ik pak mijn mobiel, stuur Peter nog een slaap lekker en doe dan het licht uit. Ik sluit mijn ogen en val al snel in slaap.

Ik voel iets kriebelen bij mijn voeten en beweeg mijn voeten even. Weer kriebelt er iets en ik draai me op mijn andere zij. Ik wil slapen, niet wakker worden. Weer voel ik iets kriebelen en trap dan een paar keer. Het kriebelen is gestopt, gelukkig. Ik val weer bijna in slaap als ik iets over mijn been voel lopen. Wat is dit? Ik open mijn ogen en ga recht zitten. Ik doe het lampje naast mijn bed aan en haal mijn deken van me af. Mijn ogen worden groot als ik zie wat er over mijn been kruipt. Ik spring uit bed en kijk springend naar de kakkerlak in mijn bed. Als ik ergens bang voor ben, zijn het wel kakkerlakken. Gadver. Wat vind ik die beesten vies. Ik sluit mijn ogen om niet aan de kakkerlak in mijn bed te denken, als ik iets tussen mijn tenen voel. Ik kijk naar de vloer en spring dan een meter naar voren. Ik ben op een andere kakkerlak gaan staan en zijn voelsprieten zaten tussen mijn tenen. Ik kijk naar de platte kakkerlak en zie er dan nog meer komen. Ik sluit mijn ogen en zet het op het gillen. Als snel wordt mijn kamerdeur open gegooid en staat Charlie daar. Ik blijf gillen totdat hij mijn polsen vast pakt en me even door elkaar schudt. “Aimee. Wat is er?” “Kak… Kakker… Kakkerlak”zeg ik met een vies gezicht en wijs naar het platte beest. Charlie kijkt naar de kakkerlakken en schiet dan in de lach. Waarom lacht hij nou? Ik vind het helemaal niet grappig. “Charlie, stop met lachen! Het is niet grappig”zeg ik beledigt. “Sorry, Aim. Ik was helemaal vergeten dat je zo bang was voor die beesten.” Charlie kijkt me lachend aan en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. “Oh en ik zou je voeten maar snel gaan wassen, want als je op een kakkerlak staat komen er allemaal eitjes vrij.” Mijn ogen worden groot en ik ren gillend naar de badkamer. Ik spring snel het bad in en ga op de badrand zitten. Ik zet de kraan aan en pak de zeep. Ik zeep mijn voeten in met heel veel zeep en spoel het dan af. Gadverdamme zeg. Ik vind die beesten echt zo vies. Ik word uit gedachten gehaald door een lach en kijk dan naar de deuropening. Charlie staat lachend tegen de deurpost aangeleund en kijkt naar me. “Stop met lachen voordat ik je zo ga slaan”zeg ik weer een beetje rustig. Charlie grinnikt en blijft naar me kijken. “Sorry”zeg hij en ik kijk snel weer naar mijn voeten, die ik nog steeds aan het afspoelen ben. Ik zet de kraan uit omdat ik nu wel vind dat mijn voeten weer schoon zijn en draai me dan om, om een handdoek te pakken. Jammer genoeg kan ik er net niet bij en geeft Charlie snel een handdoek aan. Ik kijk hem aan en glimlach dan even naar hem. “Dank je”zeg ik en Charlie glimlacht. “Geen dank.” Ik draai me om op de badrand en droog dan mijn voeten af. “Ik neem aan dat je niet terug gaat je bed in.” “Nee natuurlijk niet. Ik wil echt niet meer bij die vieze beesten in een kamer zijn.” “Je kan in mijn bed slapen.” “En waar ga jij slapen dan?” “In hetzelfde bed.” “Dan slaap ik nog liever op de grond.” “Aim. Het bed is groot genoeg voor ons tweeën. Ik ga helemaal aan de andere kant van het bed liggen en ik beloof je dat ik niet bij je in de buurt kom.” Ik kijk hem alleen even aan en zeg niks. Ik ga dus echt niet terug in mijn eigen bed maar om bij Charlie in bed te gaan liggen heb ik ook geen zin in. Moeilijk dit. Oké ik kan echt niet terug mijn eigen bed in, dus ik ga wel bij Charlie in bed. “Oké ik slaap bij jou maar alleen als jij aan de andere kant van het bed gaat liggen en niet bij mij in de buurt komt.” Charlie lacht lief naar me en knikt dan. “Ik kom niet bij je in de buurt.” Ik sta op en hang de natte handdoek over de badrand. Ik kijk Charlie aan en hij lacht vriendelijk naar me. Hij knikt dan en loopt voor me naar zijn slaapkamer. “Aan welke kant wil je slapen”vraagt Charlie lief. “Aan de linkerkant.” “Oké.” Charlie kruipt aan de rechterkant het bed in en slaat zijn deken over zich heen. Ik kijk nog even naar Charlie en kruip dan ook het bed in. Ik sla de deken over me heen en ga op het randje liggen. Charlie doet het licht uit en draait zich dan op zijn zij, naar mij toe. “Slaap lekker Aimee.” “Slaap lekker Charlie”zeg ik als ik mezelf ook op mijn zij draai van Charlie af. Ik hoor Charlie nog even zuchten voordat ik mijn ogen sluit en dan snel in slaap val.

Reageer (2)

  • Girlicious

    Ik vertrouw hem niet..
    Kon hij die beesten niet ff voor haar weghalen zodat ze gewoon in dr eigen bed kon slapen.
    Maar Charlie zou Charlie niet zijn als hij weer een excuus moest hebben om aimee in zijn bed te krijgen.
    Beter gedraagt hij zich!
    Al moet ze nog wel iemand vertellen over zijn poging tot verkrachting. Dat ging gewoon echt te ver.
    Ik wil hem ook slaan als hij iets flikt
    Of laat peter m slaan. Die timmert hem helemaal in elkaar. Das leuk!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Jakkes! Vieze beesten. Ik zou ook keihard gaan gillen!! Als Charlie braaf is blijft ie liggen.. Mag ik em anders slaan? Snel verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen