Leonie pov.

Langzaam komt de auto tot stilstand bij een soort ingevallen huisje met daarachter 3 tot 5 caravans. " Wat is dit?" Vraagt Alyla naast me. " Volgensmij is dit de camping" zegt m'n vader langzaam" die naar een bordje kijkt dat half verrot is en scheefhangt. Camping " In Antiqua" staat erop. "Sorry meisjes" zecht m'n vader. "Dit is toch echt de camping, ik wist niet dat het zo er was." " Maakt niet uit pap" zeg ik. " We overleven het wel" zegt Ayla er nog achteraan. En we schieten in de lach. "Nou" zecht mijn vader "dan ga ik maar eens" veel plezier."En oja er zou ook een zwembad zijn dat las ik in het foldertje." "Oke" zeggen we "veel succes met de misdaad oplossen!" " Bedankt meisjes" en hij rijd weg een spoor achterlatend in de vieze modder. "Laten we maar naar dat huisje gaan dat zal de receptie wel zijn." zegt Ayla." Ja is goed." Als we binnen komen staat er achter de balie een man. Ik vind hem er maar vies uitzien, hij heeft zijn hele armen getatoeëerd met enge fieguren en zijn haar is lang en hangt slap langs zijn norse gezicht. "Wat komen jullie hier doen?!" Vraagt hij geïrriteerd. "We uhh.." Begint Ayla die ook een beetje raar naar hem kijkt. "We hebben hier een caravan gereserveerd" zeg ik snel achter haar aan. "oh" Zegt hij nors terug. Hij rommelt in een laatje en haalt een verroestte sleutel eruit. "Hier "zegt hij en hij duwd de sleutel in mijn handen. "Bedankt" zeggen we en we lopen naar onze caravan die er net zo erg uit ziet als de receptie." Wat een rare man" zegt Ayla als ik de sleutel in het slot probeer te duwen. " Ja vind ik ook". "Huh? " "Volgensmij hebben we buren" zegt ze opeens. Ik kijk naar rechts en zie nog net een jongen van ongeveer onze leeftijd (15) wegduiken achter het gordijn. "Ja volgensmij ook "zeg ik. En eindelijk gaat de deur open met een harde kraak. "Héhé eindelijk" zeg ik lachend als we naar binnen stappen. Ik zet een voet op de vloer die al net zo hard kraakt als de deur en kijk rond." Ieewww!!!" roept Ayla naast me" het is hier echt heel vies." En zer heeft helemaal gelijk. zelfs op het 2 persoonsbed liggen spinenwebben." Laten we het eerst gaan schoonmaken hier" stel ik voor. "goed idee" stemd Ayla in. We zoeken een doekje een sponsje en een emmer en beginen.Nadat we hebben gepoetst vallen we neer op het bed. "Pfffttt" zeg ik. "Laten we maar gaan slapen" steld Ayla voor. "Goed idee ik ben kapot!" En we kruipen onder de deken die inmiddels schoon is geworden. "Laten we morgen naar de buren gaan kijken" zegt Ayla. "Is goed" antwoord ik. En we vallen allebei in slaap.

Reageer (2)

  • Snuf

    Leuk!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • BlueGirl

    leuk !! was het een hele klus om het schoon te krijgen xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen