Foto bij Hoofdstuk 1

Leonie Pov.

"Hii Ayla heb je zin om hierheen te komen?" " Ik moet je iets vertellen!" Zeg ik door de telefoon. "Ja leuk ik kom eraan!" Hoor ik aan de andere kant van de lijn." Oke zie je zo!" En ik hang op. Ayla is mijn beste vriendin en woont maar een paar straten verderop. We kennen elkaar al vanaf de basisschool en zijn samen naar de middelbare gegaan, We gaan na de zomervakantie naar de 3e maar voorlopig hebben we nog even vakantie. "TRIIINNGGGG!!" Ik spring op van m'n stoel en ren naar de deur. "Hiii" zegt Ayla als ik de deur open doe. "Hii!" One Direction is op vakantie in Nederland!!" Roep ik. " Supercool!! antwoord ze, waar?" "Geen idee" antwoord ik. Even later ploffen we op de sofa in de woonkamer. "Wat zullen we gaan doen?" Vraag ik. Net als ze wil gaan antwoorden roept mn vader: " Ik ben thuis!!" "Okee!" roep ik terug. Vlak daanrna komt hij de woonkamer ingelopen. Meteen al hij ons ziet zegt hij " Hii Leonie jou had ik nodig." "Wat is er? Er is toch niks gebeurt he?" Mijn vader werkt namelijk bij de politie." " Nee hoor, maar ik moet weer weg voor het werk." "Er is weer een misdaad geweest, maar dat is niet hier in de buurt." En het zou lang kunnen duren." "Duss.. wilde ik vragen of je meegaat met Ayla." " Ik kijk haar aan en ze kinkt enthusiast. " Ja tuurlijk!!" Roepen we in koor. " Oke" zegt m'n vader, "Maar jullie mogen jullie niet bemoeien met de zaak dat is veel te gevaarlijk!" "En er is maar een camping in de buurt en die is niet zo heel goed ." " Maakt niet uit hoor" zeggen we, wij vemaken ons wel. "Oke dan stel ik voor om vanavond na het eten te vertrekken." " Oke is goed zeggen we vrolijk." "Laten we mijn spullen halen" steld Ayla voor. "Oke" stem ik in. En we moeten nog aan m'n moeder vragen of ik wel mag." "Oja". We pakken onze fietsen en gaan naar Ayla's huis. Ze doet de huissleutel in het slot en we lopen naar binnen. "Mahammm!!" Roept ze. "Ja!" horen we uit de woonkamer. We lopen erheen. "Mag ik met Leonie en haar vader naar een kamping voor even?" " Haar vader is een stuk van de camping af in een hotel en we weten nog niet voor hoelang we daar blijven." Ja tuurlijk" zegt ze. "Yeeeyy" roepen we." Thnx mam! " We pakken Ayla's spullen en gaan terug naar mijn huis. "En?" Vraagt m'n vader als we binnen komen." Ze mag" zeg ik vrolijk. " Oke over een kwartier kunnen we eten." zegt hij. "Oke" zeggen Ayla en ik. We gaan naar mijn kamer en praten wat. na een paar minuten horen we de over piepen. En we stormen de trap af. Als we aan tafel zitten zet mijn vader ons allebei een pizza voor." mjam " zeggen we en eten onze pizza. Als het op is vraagt m'n vader: "Zijn jullie er klaar voor?" "Jaaa!" Roepen we. "Oke dan gaan we, "en even later zitten we in de auto met One Direction muziek op de radio.

Reageer (1)

  • BlueGirl

    let's go!~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen