Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • GenociderSyo

    um ok vragen

    - Wie is jullie favoriete personage? (canon of van jezelf, dat maakt niet uit eue)
    - Met wie sympathiseren jullie het meest?
    - Op welke tijden schrijven jullie het liefst?
    - Zouden jullie zeggen dat Harry Potter je belangrijkste fandom is, of heb je andere (belangrijkere) interesses?
    - Hebben jullie het einde al besloten?
    - Welk magisch voedsel uit de boeken zouden jullie het liefst een keer uitproberen?

    //rolt naar de horizon

    1 decennium geleden
  • RedVines

    Ben wel in King's Cross geweest, maar heb dat niet gezien. ;(

    Q: Hoeveel fanfics lezen jullie zelf?
    Q: Vinden jullie Engelse of Nederlandse boeken/fics fijner om te lezen?
    Q: Wie is jullie favoriete HP karakter?
    Q: Wie is jullie favoriete HP ship?

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Aan jullie twee (ja, beide antwoorden aub)

    Hoe kunnen jullie zo goed schrijven? O.O TEACH ME!!!!!!!
    Hoe zijn jullie op het idee gekomen om dit verhaal te schrijven?
    Hebben jullie tips om HP verhalen of gewoon verhalen in het algemeen goed te schrijven?

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    OMG, ik moet naar Londen... o.o
    *open mond*
    Euh... vragen... Nou, aan jou Car: Denk je dat het nog nodig is om een vraag aan jou te stellen? (a)
    Roos: Welk boek van HP is je favoriet? (mag ook Fabeldieren en Waar ze te Vinden, etc. zijn)
    Uhm... Ik ben inspiloos...
    Sarah: Als Ron je zou smeken, je voeten zou likken en duizendmaal sorry zou zeggen, zou je dan nog iets met hem willen beginnen? ^^
    Ron: Welk(e) draadje(s) zit er los in jouw hersenen?
    Ron: Hoe kan het dat jij in de toekomst Fred's plaats overneemt in Tovertweelings Topfopshop, terwijl je niet half zo grappig/geestig/Fred-ig bent als Fred? (think I'm lying? Check this)
    Sarah: Wat denk jij dat Draco aan het doen is?
    Draco: Wat denk jìj dat je aan het doen bent?
    Draco: En wat bén je aan het doen?
    Roos + Carlijn: Hoe komen jullie aan alle inspiratie en goede ideeën voor dit übervette verhaal?
    Ginny: Mag ik een Chocokikker van je?
    Carlijn: Heb je in Engeland nog vaak 'hallo' *staakt*/'hello' *staakt* gezegd? (als iemand anders dit snapt, vind ik dat heel knap)
    Roos: Moet jij al naar school?
    Roos: Welk niveau zit je? (Havo, vwo, mavo, 4e, 5e, iets anders?)
    Sarah: Heb je eraan gedacht om Ron te treiteren door iets met Fred te nemen? Want ja, Fred is namelijk gewoon zo... Fred ^^ En in mijn woordenboek betekend dat knap, leuk, grappig en alles dat Fred is ^^ (of het betekend kat, maar dat laten we maar even achterwege :Y))
    Roos + Carlijn: Hebben jullie al genoeg van mijn nutteloze vragen?
    Carlijn + Roos: Vinden jullie het erg als ik nu stop en naar bed ga?

    Dus, dat was mijn rijtje vragen, je kan wel zien dat ik inspiloos ben xD
    Trusten! <3

    1 decennium geleden
  • WineDadYoongi

    Daar ben ik vorig jaar geweest hihi. :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen