Foto bij 12. Ceremony

Zoutster riep alle clankatten naar de groterots, krijgers, leerlingen, commandant, oudsten, moederkatten, kittens, medicijnkatten en gewonden.
Zoals jullie zien, staat onze topvechter, Goudpoot hier naast mij, aan de andere kant staat onze topjager, Donderpoot.
Deze twee broertjes hebben de laatste tijd, heel hard , maar dan ook heel hard getraind. natuurlijk zoud deze dag veel mooier zijn, moest Zebrapoot ook naast hen kunnen staan, maar door die rot Vonkschors heeft hij een wonde, waardoor zijn trainingen pas over een maan kunnen beginnen'
'Goudpoot, je hebt je heel hard getoond tegenover de clan, en je bijzonder veel nuttig gebruik van je vechttalenten gemaakt, jouw vlammend rode vacht, zal niemand ooit vergeten, iedereen zal hem herkennen als de beste vechtersvacht van het woud, Goudpoot, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Goudvacht.
'De krijger, die vocht voor zijn vrijheid.' 'Goudvacht!' 'Goudvacht!!' 'Goudvacht!!!' werd er door het kamp geroepen. 'Goed gedaan, Goudvacht!!!' mauwde Zebrapoot, die naar hem kwam lopen, mankend door zijn wonde. hij raakte zijn neus aan met de zijne.
Donderpoot, de laatste manen heb jij bijzonder veel gebruik gemaakt van je goed verstand, je mysterieusheid, snelheid, en jachtvaardigheiden.
'Zonder jou zou, die Wolfpels nu waarschijnlijk op het lijstje staan voor volgende commandanten. 'jij kunt karakters zien, jij kunt goed zijn voor je clan, en voor katten die je dierbaar zijn' ze keek even naar Goudvacht en Bamboepoot. 'Toen we op een gevecht stonden met Kraterster, de ex leider an de LavaClan, schoot er opeens een klauw uit de donder, die Kraterster doodbliksemde, vandaag heb jij weer op zo'n wondervolle mannier ook onze vijand gedood, hierbij geef ik je krijgersnaam in de naam van de sterrenclan, Donderklauw!, de bliksemflits!
'Donderklauw!' Donderklauw!! Donderklauw!!!! klonk het Donderklauw zag Zebrapoot, Goudvacht, Bamboepoot, Valkvleugel, Avondrood, Sterkklauw..
Allemaal riepen ze zijn naam. hij was krijger geworden. 'De Zeeclan, heeft ook 2 nieuwe kittens, genaamd Haaikit en IJskit, de kittens van Girafvlek.
En nu we het er toch over kittens hebben, Rozenwolk's jongen zijn net 5 maand geworden, over 1 maand hebben we weer 2 nieuwe leerlingen bij!
Vannacht, zullen Goudvacht en Donderklauw de wacht moeten houden terwijl wij lekker slapen. voegde ze er nog aan toe.
'Goedenacht!
Donderklauw hoorde Zoutster Slangstaart vragen: is Zebrapoot bijna klaar om terug met zijn training te beginnen?
'Nee, maar over ongeveer een maan zal hij wel weer kunnen'
'Dat betekend dat de andere drie leelringen eerder hun naam zullen krijgen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen