Foto bij 9 Info

Ontdanks wat er deze nacht gebeurt was, ging het gewone clanleventje door voor Donderpoot.
Hij zweeg over zijn ontmoeting met Wolfpels, die een excuus voor zijn vermisting had: ik wou weten waar bamboepoot was.
Donderpoot bracht een bezoekje aan zijn moeder.
'Weet jij waarom Wolfpels nooit een leerling heeft gehad?' vroeg hij. Valkvleugel antwoorde: 'O, jawel, een keer heeft hij een leerling gehad ja, maar hij heeft het verprutst.' 'Verprutst?' 'Ja, ik zal het je vertellen, ik was nog een leerling, Valkpoot en ik zag Wolfpels en Zoutster praten:
'Please geef mij alsjeblieft Walvispoot als leerling Zoutster, ik zou superblij zijn!'
'Oke dan, maar als er iets gebeurt weet je wat er dan je te wachten staat he?
'Ja, Zoutster.' Vele manen later, werd Walvispoot dood aangetroffen in het bos, door Wolfpels en Zoutster
'Je stond nog te smeken, en nu is hij dood, je zei dat je voor hem ging oppassen, hij is verdorie blind!
'Sorry, geef me nog een kans!, je stond daarnet nog op het punt me commandant te maken!'
'Laten we een afspraak maken, jij krijgt geen leerlingen meer tot je een daad doet die goed is voor elke clan, dan kan je ook commandant worden'
'Dankewel, Zoutster, Dankjewel!'
'Valkpoot, wat sta je hier nog te treuzelen, ga op jacht!'
Dat was het laatste wat ik heb gehoord. mauwde Valkvleugel. Waarom?
'Gewoon.' antwoorde Donderpoot. Dus als hij het goed begrijpt, heeft Wolfpels de lavaclan gezegd weg te gaan, zodat hij commandant kan worden!
maar hoe heeft hij de LavaClan dan omgekocht!? .
hij gaat uit de kraamkamer, en hij ziet zijn vader, sterkklauw. 'Goudpoot en Tornadopoot zijn verdwenen.
'Wolfpels ook?' 'Hoe weet jij dat!?' Avondrood komt er bij, en Donderpoot doet zijn verhaal over wat hij te weten gekomen is over Wolfpels
ook Zoutster weet er nu van, en Wolfpels zijn exscuus is weeral dat hij de leerlingen wou gaan zoeken.
De katten hebben dringend een plan nodig, om de drie leerlingen te redden, en Wolfpels te ontpaskeren

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen