Foto bij de draak uit de bergen

leuk draken verhaal moet je eens gelezen hebben.

de draak uit de bergen.



Ooit heel lang geleden was er een in het dorpje Telao een reusachtige onverwoestbare berg. De mensen zeiden dat er iets mis was met die berg. Alle beklimmers verdwenen op mysterieuze wijze. Een jongen en een meisje gingen het proberen. Ze gingen proberen de berg te beklimmen en de top te halen. Het meisje heette Meriadith en de jongen heette Aidan. Het was een tweeling. Ze begonnen en kwamen tot een vierde van de berg. De tweede dag kwamen ze tot over de helft. Die nacht gebeurde eer iets vreemds. In de lucht circelde een groot gedaante met grote vleugels. De gedaante pakte Aidan en zijn zusje en nam hen mee.

Hij had ze meegenomen naar een grote zaal met veel mensen die het erg naar hun zin hadden. De draak vertelde aan Meriadith en Aidan dat hij elke reiziger moest meenemen omdat er een boze tovenares boven op de berg woonde. Ook wist hij dat de tovenares niet tegen de buitenlucht kon. Aidan en zijn zusje hadden een plan. Ze zouden aankloppen en de boze tovenares zou zeker zo dom zijn om open te doen omdat ze diegene wou vernietigen en een rede wou vinden de draak te doden. Dat plan verliep goed en de mensen en de draak waren weer vrij.

Reageer (6)

  • Tigertje

    Leuk verhaal!(Y)
    Misschien wil je mijn verhaal ook lezen?

    1 decennium geleden
  • TigerSoul6

    Grappig verhaal!xD(Y)

    1 decennium geleden
  • ZeldaFever

    zelf geschreven??? omg ben het echt met Denise eens, maar raffel de eindes niet zo af!

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    Dit kun jij niet zelf geschreven hebben

    1 decennium geleden
  • tijgerloveli

    leuk
    ik vindt mijn verhaal altijdt leuk(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen