Foto bij 56. Lauren DeRuyck

Drama is onderweg. Nog enkele stukjes en er gaat iets totaal onverwachts gebeuren. *gemeen lachje*

Merry10002Xx Het zou misschien wel moeten lukken als je met de trein ofzo gaat. Ik weet niet :s
IrishNialler Hahah, leuk om te horen dat je een leuke klas hebt. Omdat ikzelf belg ben snap ik niet echt wat er grappig is aan het woordje 'wablief'. Zijn er nog woorden die jullie (Nederlanders) grappig vinden? Ik vind 'jèèmig' nog grappig. Welke woorden vinden wij/jullie (Belgen) grappig van de Nederlanders?
AnuszkaK Veel geluk met al die jongens. Ik ben er zeker van dat je, je mannetje wel zult kunnen staan ;)
Annelisa Veel beterschap. x

Veel geluk aan alle mensen die al naar school gaan of nog naar school moeten.

LUFU

Woo, ik heb gisteren op VTM (Telefacts zomer) een reportage gezien over de die hard Directioners. Ik wist niet dat mensen zo'n fan konden zijn. Ik vond het echt lange tijd mooi om te zien hoe mensen hun idool aanbeden. Maar dat wat ik gisteren gezien heb was echt 'over the top', mijn ouders keken ook en ze zeiden dat ze blij waren dat ik zo niet was en ze vinden mijn gefangirl nu plots veel minder erg. Zijn er nog mensen die het gezien hebben? Wat vonden jullie het gekst /leukst /raarst?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • XXIloveXX

    Of de dansleraar of het lijk? Of Jill die stiekum op school komt bij haar (maar het was een jongen he, jammer)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Die documentaire was opgezet spel.. Dat was met een script & die werden daarvoor betaald.. Sommige dingen gebeuren ook in het echt maar écht NIET alles... xo

    1 decennium geleden
  • 1DbeterdanJB

    Het is die enne toen dronken jongen van het feest waartegen niall zij dat hij van dingetje moet Afblijven. Oliver is boos omdat hijop lauren is of hijis op haar vriendin

    1 decennium geleden
  • laauravl

    omg ben benieuwd, snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Crazymofox

    Is het niet die gast waar ze het telkens over heeft? Waar ze zo bang voor is? Ik kan niet op zn naam komen ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen