|| Hoofdstuk 56
Herinner me eraan dat ik vanaf nu de echt geweldige fanfics niet meer mag lezen. Ik heb gewoon geen woorden voor sommige verhalen, maar het vertrouwen in mijn eigen schrijfkunsten gaat er ook altijd aan onderdoor. Dat is niet de bedoeling of bevorderlijk voor wat dan ook, zeker mijn schrijftempo niet. :') Hier toch een onverwacht lang hoofdstuk. ^^
Percy knikte een beetje, en Oliver kon niets anders doen dan zelf ook te zuchten.
Percy knikte een beetje, en Oliver kon niets anders doen dan zelf ook te zuchten.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Ik snap er niet veel van, in tegenstelling tot Oliver. Bedoelt hij dat Angelina zwanger is of is dat veel te ver gedacht?
1 decennium geledenVerder denk ik dat jouw verhalen voor velen het beste zijn wat het fandom te bieden heeft - en dat is écht niet overdreven, dus je moet je absoluut niet minderwaardig voelen.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is met Angelina's familie...
1 decennium geledenIk ga denk ik ook weer verder met mijn Perciver . Maar eerst het verhaal voor Mentorles . Ach ja, verder! Helaas mag ik de Imperius niet meer gebruiken....
1 decennium geledenO jee...Ik weet niet of dat wet ik denk dat er aan de hand waar is, maar ik heb een vaag vermoeden, waardoor ik eigenlijk zou willen dat er nog een hoofdstuk was.
1 decennium geledenWat een lange zin, zucht. Ik wacht gewoon braaf achter mijn computerscherm als een obsessieve hond en blijf in de tussentijd op F5 drukken ^^Ik vind jouw schrijfstijl echt awesome en als dat ooit in een boek komt, ga ik dat kopen! Maar ik herken dat gevoel wel, hoor, al krijg ik zelf ook heel veel zin om zelf te schrijven als ik iets goeds gelezen heb. (Zoals nu, maar ik moet huiswerk maken )
Lol, jouw story behoort tot mijn lijst van geweldige fanficts, en ik ga dus echt niet stoppen met lezen, hoor -_-.
1 decennium geledenIk dacht dus écht dat ze hem heb-je-wat-met-Percyvragen ging stellen ^^. Kudoo... And a cookie ofcourse .