Foto bij || Hoofdstuk 53

Ik ben een parochieblaadje, blijkbaar. :W Onze kerk heeft niet zo lang geleden besloten hun nieuwsblad voortaan samen met wat andere gemeenschappen uit te geven om kosten te sparen en daar hoorde natuurlijk een nieuwe naam bij. Het heet nu Vierkant. :')


Oliver knikte. “Het zit goed.” Goed genoeg voor nu, tenminste.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Muze

    Oeh, dit geeft me creepy voorgevoelens, moet ze nog eens extra honingzoet en onschuldig zijn door hem te bedanken terwijl Perce het uitmaakte wegens Ol... Heb medelijden dat ze zich zo bedrogen zal voelen terwijl ze probeerde vriendelijk te zijn.
    Ze is uitermate gevaarlijk als ze die dingen al kan achterhalen. Weden dat Ol er Percy nu op aanspreekt vragend wat hij moet doen.

    1 decennium geleden
  • Amarixe

    Top hoofdstukje. Keep going girl.

    1 decennium geleden
  • Tuala

    oké, nu heb ik best wel medelijden met Penny omdat er wel grote kans is dat ze achter Percy zijn geheim komt. Hopelijk komt het niet te hard aan.

    1 decennium geleden
  • Novoselic

    Haha, spijbelen om in een bezemkast aan iemand vragen of-ie homo is. Hoe krijgt ze dat nou uitgelegd?
    Omg, ik heb net een hoofdstuk van een parochieblad gelezen :,D.
    Ga snel verder!

    1 decennium geleden
  • Theodora

    Talk about a shitty situation.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen