Ik ga dit verhaal schrijven omdat ik er zin in heb.

Emma, Britt opstaan! Emma schiet overeind, ze staat op en maakt haar tweelings zusje wakker. Dan zecht ze goede morgen zusje. Dan zeg ik goede morgen zus. Lukt het om wakker te worden? Ja hoor Em. Nou kom op dan. Jaja zeg ik. Ik sta op en trek mijn kleren aan, dan loop ik naar mijn make up tafeltje en maak mezelf op. Emma is al klaar en loopt naar beneden. Dan ben ik ook klaar en loop achter haar aan. Dan hoor ik opeens een liedje... ik luister goed en ik hoor... lang zullen ze leven lang zullen ze leven. Toen dacht ik o ja we zijn jarig. Dat was ik al vergeten. Dan lopen Emma en ik naar onze ouders en geven ze een knuffel. Dan zechen onze ouders gefeliciteerd! Nu zijn we 14 zecht Emma. Dan zeg ik ja eindelijk. Dan krijgen we een verasing we krijgen allebei een dun pakje... In die van Emma zit een kaartje... een kaartje voor een concert! Emma geeft een gil van blijtschap... dan zecht ze bedankt. En dan maak ik mijn pakje open... er zit ook een kaartje in... ook voor een concert... ik geef ook een gil... ik ren naar mijn ouders en geef ze allebei een knuffel, dan ren ik naar Emma en we lezen elkaars kaartje... We gaan allebei naar het zelfde concert... het concert is van Rihanna! We zijn zo blij. Dan geven we elkaar een dikke knuffel. Onze dag kon niet meer stuk. Toen liepen we naar de eettafel , de tafel is al gedekt. We gaan zitten en dan komt Mama met het eten we hebben pannenkoeken als ontbijt. Mmm lekker Pannenkoeken! Roept Emma. Toen we klaar waren met eten lopen Emma en ik naar de keuken en beginen de hapjes voor ons feestje te maken. Als het klaar is gaat de deurbel... wie zou dat zijn? Emma en ik rennen naar de deur... Wie is er het eerst wie mag de deur open doen... Het is Emma ze is de oudste en ja je snapt het wel. Onse oma komt binnen lopen. Ik zeg Heey oma! Oma zecht Heey meiden, wat zijn jullie gegroeid! Dan zecht Emma Heey oma leuk dat u er al zo vroeg bent. Emma kijkt mij aan en trekt een gezicht als een oorwurm... Ik pak de jas van Oma aan en hang hem op de kapstok. Dan gaat Oma op de bank zitten, en vraagt Emma Wilt u iets drinken oma? Dan zecht oma ja graag. En wat wilt u drinken vraag ik? Een kopje thee graag. Emma en ik lopen weer naar de keuken. Emma zecht ik mis opa. Dan zeg ik ja ik ook maar die is dood en praat daar maar niet met oma over... ja ja dat weet ik wel. op dat moment gaat de deur open en lopen Papa en mama de keuken binnen. Dan vraagt Papa wat doet oma hier zo vroeg? Dan moeten Emma en ik lachen. Dan zecht mama lievert ik weet dat je mijn moeder niet zo leuk vind maar is dit nodig? Sorry hoor. Emma en ik lopen naar oma toe en geven haar een kopje thee. Dan vliegt de tijd voorbij en gaat de deurbel weer. Dan loopt de rest van de visite binnen en eten ze lekker een groot stuk taart!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen