Harry styles

'Aaah bescherm me!' Louis drukt zijn hoofd tegen mijn schouder aan, we zijn sinister aan het kijken. Denise ligt helemaal dubbel, Sandra slaakt zo'n nu en dan een gilletje en ligt tegen Zayn aan gedrukt, Niall heeft een kussen voor zijn gezicht, en heel soms kijkt hij. Liam kijkt verveeld, en lacht soms met Denise mee. Louis ligt tegen mij aan en lijkt erg bang te zijn.Op de film zelf kan ik me niet concentreren, Louis is veel leuker om naar te kijken. 'Harry, verdrink niet te snel in zijn ogen.' Fluistert Denise naar me. Ik word rood en steek mijn tong naar haar uit. Liam gaapt. 'Welke film nu?' 'Ik vind dat Harry mag kiezen.' Antwoord Niall, hij kijkt me smekend aan alsof hij wil zeggen dat ik geen horror moet kiezen. Ik grinnik en wordt ineens omhoog getrokken door Louis. 'Hier kies!' Hij duwt me voor de kast met dvd's . 'Uhm...' Ik bijt op mijn lip.' Deze?' Ik wijs er eentje aan en Louis pakt hem uit de kast. 'Ja deze! Guys we gaan nu perks of being a wallflower kijken!' Ik ga weer zitten en Louis doet de dvd erin. Hij komt weer bij me zitten, dit keer niet tegen me aan. Ik werp een blik op de klok en zie dat het alweer 4 uur nachts is. Over 2 dagen moet ik weer naar huis. Ik zucht diep. 'Wat is er Haz?' Hoor Louis vragen. 'Het is gewoon dat ik over 2 dagen weer naar het weeshuis moet.' Louis zijn mond vormt een "o". 'We komen je sowieso bezoeken.' Grijnst Sandra.

Mijn ogen voelen zwaar en langzaam vallen ze dicht. 'Sleepwell Haz.'

Louis Tomlinson

Harry, Denise en Sandra zijn in slaap gevallen. De film hebben we uitgezet en nu liggen Liam, Zayn, Niall en ik te praten. 'Dus Lou, vind je Harry leuk?' Komt Liam maar met de deur in huis vallen. Ik haal mijn schouders op en word rood. 'Ik weet niet, maar ik denk niet dat het iets word. Harry is hetero.' Zayn rolt met zijn ogen. 'Hoe weet je dat nou? Heb je het hem gevraagt?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik hoorde trouwens van Denies dat jullie in school bijna gezoent hebben.' Ik wordt nog roder. 'Klopt dat?' Ik knik. 'Lou, we accepteren zoals je bent, ookal ben je gay of bi.' Ik glimlach naar Niall. 'Thanks guys. ik ga er morgen met Harry over hebben.'



Sorry sorry sorry voor het lange niet schrijven en het korte stukje maar ik ben nu echt inspiratieloos. Ik heb btw een nieuwe Larry : KLIK. Willen jullie het bekijken en misschien een abo nemen :3 dan krijgen jullie een koekje :3 xx

Reageer (1)

  • CRAZYxME

    GIVE ME KOEKIE

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen