van uit yasmina

''PLING'' hoorde ik mijn mobiel in mijn broekzak als geluidje maken. snel griste ik mijn mobiel uit mijn broekzak en keek van wie het berichtje was.
''gekke-eenhoorns'' stond er als naam op mijn beeldscherm waardoor ik weer moest lachen die naam had rein bedacht omdat hij de groep had aangemaakt. snel keek ik waar ze het in de groepswapp over hadden en kwam er al snel achter dat er hier dichtbij kermis was.

groepsapp met: (owen,rein,nils,daan,lynn en ik)

rein: heey gaan jullie mee naar de kermis?
daan: welke kermis?
owen en nils: ja welke kermis bedoel je?
rein: die hier een dorp verder op
daan/owen/nils: ow die!
daan: ja leuk ik ga mee!
owen: jep ik ook
nils: me 2
lynn: hee! ja leuk!
ik: hey :) ja ik ga ook mee waar spreken we af?
rein: half 12 bij de albert hein?
wij allemaal: ja is goed tot dan!

ik keek op de klok die in de kamer hing en zag dat het al 10 voor 11 was snel sprong ik op van de bank en zette de tv uit waarna ik mijn mobiel weer in mijn broekzak propte.en richting de gang liep in de gang aan gekomen liep ik de trap op en ging mijn kamer binne toen ik in mijn kamer was zocht ik ik mijn toilet tas en nam die mee naar de badkamer daar maakte ik mijn en borstelde snel mijn haar waarna ik mijn stijltang wilde pakken om mijn haar te stijlen maar tot mijn verbazing lag die niet op de plek waar die anders altijd wel lag. ''chelsey'' dacht ik in mij zelf en liep naar de kamer van mijn 2 jaar jongere zusje toen ik die naar binnne liep keek ik even rond en zag toen mijn stijltang op haar bureau liggen snel pakte ik hem en liep weer naar de badkamer waar ik hem in het stopcontact stopte en wachtte totdat die warm was in die tussentijd kreeg ik een berichtje van lynn

lynn: heey zullen we samen fietsen?
ik: ja is goed 5 voor half bij mij?
lynn: ja is goed doei :) zij lynn waarna ze weer ofline ging. toen ik opkeek en naar de stijltang keek zag ik dat het lampje rood was geworden en dat betekende dat hij dus warm was snel stijlde ik mijn haar en keek even in de spiegel goedkeurend lachte ik naar mijzelf en liep toen weer naar mij slaapkamer en borg mijn toilettas en voor de zekerheid ook mijn stijltang op. rustig liep ik weer richting de trap en liep hem af waarna ik de gang door liep en in de woonkamer op de bank neer plofte snel keek ik op de klok en zag dat het pas 10 over 11 was dus liep ik maar naar de keuken en smeerde half dansend en zingend een broodje met ham en kaas en at hem daarna op. poltseling hoorde ik de deurbel door het huis galmen en snel wierp ik een blik op de klok ''5 voor half 12'' mompelde ik voor me zelf. snel stond ik op en liep naar de deur waarna ik lynn binnen liet en ik mijn paarse vans aan deed net toen we naar buiten wilden gaan rende ik nog snel naar boven en pakte daar mijn fietssleutel en mijn portemonnee en rende daarna half vallend de trap af ''we kunnnen'' schreeuwde ik en deed de voordeur op slot en pakte mijn fiets uit de garage waarna we samen richting de albert hein fietsten. toen we daar aankwamen zagen we de jongens al staan ze waren aan het kletsen over iets wat wij niet mochten weten want toen daan ons in het vizier kreeg gaf hij de jongens een blik van -daar zijn ze nu stil- waarna ze allemaal snel stopten met praten en ons begroette met een knuffel toen daan mij een knuffel gaf voelde dat zo fijn maarja je kan nou eenmaal niet verliefd op 1 van je beste vrienden dat kan gewoon niet! ''yasmina we weten dat de knuffels van daan fijn zijn maar wij willen eigenlijk graag naar de kermis'' zij rein opeens ''shit'' dacht ik in mij zelf want doordat ik zo in mijn gedachten was had ik daan nog helemaal niet losgelaten. snel liet ik hem los en zij ''sorry'' waarna hij in mijn oor fluisterde dat het niet erg was. ''kom'' zij rein met een bigsmile waarna hij op zijn fiets stapte en richting het andere dorp fietste snel stapten wij ook op en fietsten hem achterna toen we daar aankwamen zagen we allemaal attracties waar de jongens natuurlijk al meteen in wilden maar sommige leken mij toch net iets te eng toen we voor een hele hoge attractie stonden slikte ik 1 keer Daan zag dat ik met grote ogen naar de attractie keek en zij ''als je niet wild hoef het niet he?'' ik knikte dat ik wel mee ging toen we al even in de rij stonden voelde ik dat daan mijn hand aan raakte en toen ik naar zijn gezicht keek ontstonden er kleine blosjes op zijn wangen wat er natuurlijk super schattig uit zag. ik voelde dat hij mijn hand weer aanraakte maar deze keer liet hij hem niet meer los en draaide zijn hoofd mijn richting op en zij ''je hoeft niet bang te zijn ik ga wel naast je zitten'' ik bleef even in zijn mooie blauwe ogen staren en gaf daan een snelle knuffel ''dankje wel daan dat is zo lief'' en voor dat ik het door had drukte daan zijn lippen op de mijne waarna er in mijn buik z'n raar maar fijn gevoel optrad en ik rustig mee ging in de kus toen hij de kus beëindigde zag ik dat de rij al stukken korter was geworden na 5 minuten waren we bij het kleine kassaatje van de attractie aangekomen en kochten daar een kaartje waarna we in mochten stappen en geholpen werden met onze veiligheidsriemen toen we die omhadden begon ik toch wel een beetje bang te worden en dat zag daan want hij pakte snel mijn hand vast en zij dat er mij niks kon gebeurden en al snel startte de attractie zich en begon het op te stijgen en te draaien ik sloot mijn ogen en algauw was de attractie afgelopen en werden onze veiligheidsriemen afgedaan ''zo eng was het toch niet?'' vroeg daan toen de rest langs ons heen liep en nog aan het lachen waren ''die attractie was zo vet!'' hoorde ik rein roepen ik zuchtte 1 keer en voelde toen weer de zachte lippen van daan op mijn mond als nel verbrak hij de kus en vroeg toen met blosjes op zijn wangen en een verlegen blik ''lieve yasmina wil je mijn meisje zijn?'' ik begon helemaal te stralen want ik had dit nooit durven dromen 1 van mij n beste vrienden waar ik al lang verliefd op was vroeg of ik zijn meisje wilde zij! ''ja natuurlijk wil ik dat daan!'' zij ik en omhelsde hem daan gaf mij een kusje op mijn neus en pakte mijn hand waarna we samen met de rest de hele kermis hadden af gelopen ene een leuke middag hadden beleefd.


einde

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    ZO lief Kan je er ook één voor mij schrijven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen