Foto bij Hoofdstuk 77

Ik hoop dat jullie dit iets vinden...!
Xx,
Storiesxx3

Ik open mijn ogen en sluit ze meteen weer door het felle zonlicht. Ik draai me op mijn andere zij en open mijn ogen weer en kijk dan de kamer rond. Als ik een beetje aan het licht gewend ben, ga ik op mijn rug liggen en staar even naar het plafond. Vandaag was een dagje voor onszelf, wat ik niet zo erg vind. Nu kan ik lekker rustig opstaan. Nadat ik gister terug was gekomen met Matthew stond Charlie voor het huisje en vroeg of ik hem binnen wilde laten. Ik lachte alleen even naar hem en heb toen de deur dichtgeslagen. Ik ben toen tv gaan kijken, na een tijdje hoorde ik hem niet meer en ben toen gaan slapen. Als hij echt dacht dat wij samen in een huisje konden gaan slapen dan had hij het goed mis. Heerlijk eigenlijk, een huisje voor mezelf. Ik stap uit het bed en rek me even uit. Ik trek mijn slippers aan en loop de kamer uit. Ik loop direct door naar de badkamer want ik moet echt even naar de wc. Als dat ook gedaan is, loop ik naar de woonkamer om me daar op de bank te laten vallen. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik hier gratis WiFi heb. Dan kan ik dus een berichtje naar Peter sturen. Eerst even wat te drinken pakken. Ik loop naar de mini keuken en pak een mok uit één van de kastjes. Ik vul de mok met water en loopt dan weer terug naar de bank. Nu Peter een berichtje sturen.

Aimee:
Hé lekkerding!!
Peter:
HOOOOIII!!
Heb je internet?
Aimee:
YEP!
Hoe is het met je?
Peter:
Goed denk ik.
Je berichtje maakte me wakker.
Aimee:
:O Oh sorry!
Moet je niet werken?
Peter:
Nee ik ben vrij maar ik vind het niet erg dat je mij wakker hebt gemaakt hoor.
Ik zou elke dag wel wakker gemaakt willen worden door jou.
Aimee:
:$
Peter:
Wat ben jij nu aan het doen?
Aimee:
Ik zit op de bank in mijn huisje, met een mok in mijn hand waar water in zit.
Peter:
Oeh dan neem ik aan dat je net wakker bent.
Aimee:
Dat klopt.
Peter:
Zou je een foto van jezelf opsturen?
Aimee:
Waarom?
Peter:
Ik vind je ’s ochtends zo sexy.
Aimee:
:$
Oké ik stuur een foto naar je.
Momentje


Ik maak snel een foto van mezelf en stuur die dan naar Peter.

Aimee:
Foto
Is deze goed?
Peter:
WOW! Wat ben jij sexy zeg!
Aimee:
Haha!
Nu wil ik ook een foto van jou!
Peter:
Oké wacht even.
Peter:
Foto
Aimee:
OEH!
Die foto is sexy.
Weet je wat ik nog leuker vind?
Peter:
Nou??
Aimee:
Een foto van je kont.
Peter:
Haha.
Peter:
Zoiets als dit?
Foto
Aimee:
JA!!
Die ga ik instellen als achtergrond.
Peter:
Als je dat doet dan zou ik dat heel leuk vinden.
Aimee:
Gedaan!
Peter:
Ik stel jou foto ook in als achtergrond.


Als ik een berichtje terug wil sturen, hoor ik opeens gekraak en kijk op van mijn mobiel. Weer hoor ik iets kraken en sta op van de bank.De meeste mensen zouden weg rennen als ze iets horen maar ik ben niet de meeste mensen, nee ik moet gaan kijken. Ik hoor weer iets kraken en het komt uit de andere slaapkamer. Ik loop op mijn tenen naar de slaapkamer toe en pak de deurklink vast. Nu kan je nog terug Aimee. Je kan nu nog wegrennen. Ach doe normaal. Het is vast niks ergs. Ik duw de klink omlaag en open de deur. Mijn ogen worden groot en ik sta als een standbeeld stil. Mijn mobiel maakt allemaal geluidjes wat betekent dat ik weer een bericht heb van Peter maar ik kan me nu niet omdraaien en antwoorden. Ik ben gewoon verbijstert en staar met open mond voor me uit. Hoe is hij binnen gekomen?

Reageer (2)

  • Girlicious

    Oh my god!! Heeft die gast nou serieus genen betere dingen te doen?
    Stalker!!! Bel de politie. Stalking is verboden.
    Of sms peter dat je word lastiggevallen.

    1 decennium geleden
  • hopingfxck

    hij kan telepatheren.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen