Foto bij Proloog

'Wie ben jij, Helena Tops?' Serverus Snape stond rustig tegen over het meisje dat ondanks alles een zelfstandige vrouw was geworden 'Maar Serverus, ik dacht dat jij alles over mij wist? Meer dan ik zelf' Snape Glimlachte ooit was dat zou, maar tot de gedachte van dit meisje had hij nooit door kunnen dringen. 'Vroeger deed het er veel toe wie ik was, wat ik was' Helena leunde nonchalant tegen het muurtje aan 'Dat is nu niet belangrijk meer Serverus, Tom is verslagen, mijn broer is verslagen' 'Waarom noem je hem nog steeds Tom na al die tijd?' 'Omdat hij mijn broertje is, en voldemort past niet bij hem' Snape was sprakeloos en keek haar aan 'Na alles wat hij je heeft aan gedaan hou je nog steeds van hem?' 'Nogmaals Serverus, hij is mijn broertje en ja ik zal nooit stoppen met van hem houden, tot ziens.' Daarmee beëindigde ze het gesprek dat nooit meer voortgezet zou worden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Snapersx

    Korte proloog ga nu verhaal lezen als sneep/draco er maar in voor komt ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen