Woww zag dat ik gewoon al 11 abbo's heb super cool bedankt daarvoor!! zal proberen vaker te schrijven!!

xxx Gina

Ik loop achter sacha aan naar de begravenis ondernemer te gaan. "Hallo Gina nog gecondoleerd met je ouders, we zouden graag de begravenis willen regelen en ik snap dat dit voor jou heel zwaar is dus ik dacht misschien kan je ons een maar richtlijnen geven en maken ik en sacha de begravenis. vind je dat een goed idee? " J-j-a is goed" ik gaf ze de dingen die zoizo moesten en hun gingen gelijk aan de slag "jongens zou een van jullie met me mee willen?" ze bleven allemaal een beetje stil "ik ga met je mee" zegt Daan " "dankje Daan" ik pak zijn hand en loop met hem weer naar mijn ouders toe "dag pap dag mam ben ik weer kijk dit is Daan hij is heel lief voor me hij en de rest zorgen heel goed voor me!" natuurlijk zeggen ze niks terug. ik begin weer te huilen Daan trekt me in een knuffel en wiegt me heen en weer "het komt allemaal goed Gina echt het komt allemaal goed" "d-dankje D-Daan" ik kijk naar mijn ouders ze zijn gewoon dood hoe kan dat nou ik snap het niet hoezo moet mij dit gebeuren "D-Daan i-ik wil hier w-weg" ik kijk angstig naar mijn ouders bang dat ze straks ineens wakker worden en iets raars doen. "Is goed dan gan wee weg" hij pakt weer mijn hand en drukt een kus op mijn wang "het komt allemaal goed" fluisterd hij. en samen hand in hand lopen we weer terug naar de andere.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen