Vanuit raisa

Het was vandaag zaterdag en ik had mijn vriendinnen gevraagd of ze mee gingen shoppen Indy kon niet en Nikki had op het allerlaatste moment afgezegd daarom ging ik nu alleen dat vond ik natuurlijk heel jammer maar aan de andere kant was het ook wel weer fijn. Dan kon ik naar de winkels die ik leuk vond. "raisa het is 10 uur kom je wat eten?" vroeg mijn vader die mijn kamer binnen kwam." ja is goed ik kom er zo aan" zij ik tegen mijn vader waarna hij mijn keer verliet. Ik sloot mijn laptop af en kleede mij snel om waarna ik snel naar de badkamer liep en mijn tanden poetste en mijn haar doorkamde een klein laagje make-up maakte mijn outfit kompleet. Toen ik de make-up had opgedaan liep ik weer terug naar mijn kamer waar ik mijn schoenen aan deed en mijn tasje met pinpas en mobiel pakte daarna liep ik mijn kamer uit en ging ik naar beneden. Beneden aangekomen zag ik mijmerden al in de keuken staan "wil je een broodje en een kop thee?." vroeg ze terwijl ze mij aankeek "ja lekker!" zij ik en schonk mijn moeder een lach. Na een paar minuten kwam mijn moeder weer uit de keuken met twee broodjes met kaas en een kopje thee en zette het voor mij neer "dankje mam" zij ik en at mijn eten op "raisa hoe laat wilde je met de trein weg?" vroeg mijn vader opeens ik keek hem even raar aan waardoor mijn moeder in de lag schoot. "11 uur hoezo?" vroeg ik toen "nou het is 10 voor 11" zij mijn vader op rustige toon "WAT! " zij ik en rende naar de kapstok pakte mijn zomerjasje en trok hem met een snelle en soepele beweging aan. Ik liep weer naar mijn ouders en gaf hun snel een kus "ik ga" zij ik en liep de deur uit net toen ik op de fiets wilde stappen merkte ik dat ik mijn tasje was vergeten en rende daarom snel naar binnen en griste mijn tasje van het aanrecht waarna ik snel de deur achter mij sloot en op mijn fiets naar het station sjeesde. Toen ik daar aankwam stond mijn trein er gelukkig nog snel stapte ik in en net toen ik binnen stond sloten e deuren zich. Een zucht van opluchting verliet mijn mond waarna mijn ogen zoekend om zich heen keken. Mijn ogen bleven hangen op een leeg plekje achterin de trein. Snel liep in naar de plek toe en ging daar zitten helemaal buiten adem pakte ik mijn mobiel en deed mijn oortjes in waarna ik een leuk liedje zocht net toen het liedje was afgelopen voelde ik iemand op mijn schouder tikken rustig deed ik mijn oortjes uit en keek recht in twee hele mooie bruine ogen. "mag ik hier komen zitten?" vroeg hij. "ja hoor" zij ik half stotterend en keek toen verlegen naar beneden" hij ging naast mij zitten en stap zij hand uit "hoi ik ben nils" zij hij waarna ik zijn hand vastpakte en hem schudde "hoi ik ben raisa" zij ik en deed maar mijn mobiel uit want muziek luisteren naast z'n leuke jongen is natuurlijk onbeleefd dacht ik in mij zelf en grinnikte zachtjes "moet je ook naar Amsterdam?" vroeg hij opeens "ja jij ook?" vroeg ik "ja ik woon daar" zij hij waarna er een korte stilte ontstond ik kende hem ergens van maar waarvan weet ik niet "waar denk je aan?" vroeg hij "oh Euhm ik dacht dat ik je ergens van kende" zij ik half blozend "dat kan wel kloppen ik zit in een band genaamd MAINSTREET" zij hij waarna ik mij wel voor mijn hoofd kon slaan hoe kon ik zo stom zijn om dat niet te weten ik was een grote mainiac en had altijd al een crush op hem gehad. Snel draaide ik mijn hoofd richting het raam en keek een beetje naar buiten totdat de konducteur door de luidsprekers zij dat we over 5minuten in Amsterdam waren. Ik voelde dat nils nog steeds naar mij keek en toen ik mij omdraaide richting hem voelde ik 2 zachte lippen op de mijne van schrik trok ik terug waarna nils blosjes op zijn wangen kreeg en snel weg keek "sorry" zij hij stotterend " het geeft niet" zij ik waarna ik iets hoorde wat ik nooit verwacht had "lieve raisa ik ken je nog maar net maar ik vind je heel erg mooi en lief en leuk en daarom wilde ik je vragen of je mijn meisje wil worden" zij hij nog half stotterend. Ik keek hem nietsbegrijpend aan en trok mijn wenkbrauw lichtjes op waarna ik pas besefte dat ik hem nogsteeds met open mond aanstaarde ik zag een lichte teleurstelling in zijn ogen toen ik maar niet antwoorde "ja natuurlijk wil ik dat!" zij ik plots vanuit het niets ik schrok van mij zelf ik zag dat nils weer een lichte twinkeling in zijn mooie ogen had waardoor ik natuurlijk moest blozen snel keek ik weg maar dat hielp niet want nils hief mijn kin op en plante zijn zachte lippen op die van mij waarna ik rustig mee ging in de zoen "je bent echt lief en ik laat je niet meer gaan" zij hij waarna ik hem een knuffel gaf "je bent de beste" zij ik waarna de trein tot stilstand kwam en we hand in hand de trein verlieten.


Einde

Reageer (1)

  • x_Raisa_x

    Ahh echt super leuk dankje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen