Wish × forty-three
× You jump, I jump. Remember? ×
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Hahaha dit is echt gaaf
7 jaar geledenAls je dit ooit gaat doen, ga ik sowieso met je mee! Die kans laat ik mooi niet aan me voorbijgaan..
1 decennium geledenHet lijkt me echt vet! En dat dingetje van Lexia wil ik ook zeker uitproberen! Als we er dan niet uit gezet worden tenminste..
Je vraagt me altijd welke stukjes ik leuk vindt en welk minder, maar je schrijft gewoon zo breathtaking dat, wanneer ik heel je hoofdstuk bij 'leuk' zou plaatsen, zou dat een belediging zijn omdat je schrijfstijl en je talent veel meer zijn dan gewoon 'leuk'. Onbeschrijflijk goed, gewoon. Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken, want dan bezoedel ik de gedachte.
Love ya,
xxx
Awesome!!
1 decennium geledenLaatst was ik in de ikea en zat ik in een kast. Me vriendin klopte op de deur en ik kwam er uit. "NARNIA IS THAT YOU?" Je had de hoofden van de mensen moeten zien.
1 decennium geledenIk heb dit ooit van iemands wenslijst gestolen en dus zelf gedaan hahaha. :')
Hahahahahaha ongemakkelijjjjjjjk dat ze op het bed liggen en Jason opeens hen ziet
1 decennium geleden