vanuit leonie

''leonie laat jij even tosca uit?'' hoorde ik mijn moeder van onder de trap roepen ''ja is goed'' riep ik terug een zucht verliet mijn mond waarna ik moeizaam van mijn bureau stoel opstond en richting mijn kamerdeur liep toen ik mijn kamerdeur had geopend stapte ik naar buien en sloot hem daarna weer achtermij dicht waarna ik de trap afliep en mijn roze-zwarte nikes aandeed en de hondenriem zocht na lang zoeken had ik hem nog steeds niet gevonden ''mam! waar is de hondenriem?'' riep ik door het huis waarna ik wat gestommel vanuit de keuken hoorde en mijn moeder tevoorschijn kwam "kijk eens bij de kapstok" zij mijn moeder waarna ze weer in de keuken verdween. Half sjokkend liep in naar de kapstok die bij de voordeur hing en daar hing ook de hondenriep aan ik pakte de riem en riep "Tosca, kom" waarna ik nageltjes over de stenen vloer hoorde trippelen en besprongen werd door Tosca "braaf meisje braaf" zij ik en aaide haar waarna ik de hondenriem aan haar halsband vastklikte en de voordeur opendeed en samen naar buien liepen toen we de voortuin uitliepen gingen we een steegje in om zo in het park te komen toen we halverwege het park waren pakte ik mijn mobiel uit mijn broekzak en stuurde rein een sms'je ja rein is een goede vriend van mij geworden sinds ik hier nar toe ben verhuisd net toen ik het berichtje wilde versturen werd ik gebeld "rein" stond er groot op het scherm met e grappige foto een glimlach ontstond er op mijn gezicht waarna ik snel op het groene hoorntje drukte enoppakte "met Leonie" zij ik op een extra bekakte toon waardoor rein in lachen uitbarste ''met rein'' zij hij waarna hij uitgelachen was ''ik wou vragen of je mee ging de honden uitlaten'' vroeg rein ''ja is goed'' zij ik ''ik ben al in het park'' zei ik er nog snel achteraan ''oke totzo'' zij rein ''totzo'' zij ik en drukte op het rode hoorntje. na nog even gelopen te hebben kwamen tosca en ik aan in het park waar ik iemand naar mij zag zwaaien toen ik beter keek was het rein snel zwaaide ik terug en liep naar hem toe toen ik bij rein was aangekomen gaf hij mij een knuffel en lieten we de honden los samen gingen we op een bankje zitten en kletsten nog even wat gelukkig was het zomervakantie want ik had echt geen zin in school de zon scheen vel op ons neer waarna ik het gevoel had dat ik zou gaan verbanden.achja het was gezellig en daar ging het om er was even een lange stilte waarna ik een warme hand op mijn hand voelde toen ik keek bleek die hand van rein te zijn toen ik naar rein keek had hij kleine blosjes op zijn wangen gekregen wat er echt super schattig uitzag ''leonie?'' vroeg rein opeens ''ja?'' wat is er rein?'' vroeg ik toen waarna ik opkeek en recht in zijn bruine ogen keek. het viel mij nu pas op hoe mooi die waren ik voelde hoe mijn andere hand ook werd vastgepakt en rein iets wilde zeggen ''leonie wil jij misscien mijn meisje zijn?'' vroeg rein met een bibberende stem waarna hij mij verwachtingsvol aankeek ik twijfelde even maar knikte toen en zij ''natuurlijk rein!'' waarna onze hoofden voorzichtig bij elkaar kwamen en op het moment dat rein mij wou zoenen hoorde ik wat geschreeuw vanuit mijn rechterooghoek kon ik een groep jongens zien staan die er niet echt aardig uitzagen de jonegns kwamen op ons af en eentje begon tegen rein te praten op een ruwe toon zij hij ''zo zo heeft de kleine rein eidelijk een vriendinnetje'' waarna rein er vel op inging en mij aan mijn arm meetrok nog niets begrijpend keek ik om mij heen niet snappend van wat er net gebeeurde. rein riep zijn hond sem terug en ik riep tosca waarna wij ze snel aan de riem deden en verder liepen ''dat waren een paar pestkoppen van mijn school'' begon rein te vertellen. ''ze proberen mijn leven gewoon te verzieken'' vertelde hij verder waarna er een kleine traan over zijn wang rolde ik stopte met lopen en vreef met mijn duim over zijn wang om zo de tranen weg te halen rein pakte mijn pols vast en haald mijn hand van zijn wang waarna hij mijn handen vastpakte en zijn hoofd dicht bij mijn hoofd bracht en mij zoende zijn zacht lippen gaven een warme gloed af en de vlinders in mijn buik fladderden hevig rond. rein eindigde de kus en zij ''je bent echt super mooi'' waardoor ik begon te blozen ''en jij super lief'' zij ik waarna rein mij een knuffel gaf en mijn hand pakte waarna wij samen hand in hand verder naar huis liepen net voordat ik de aflsag naar mijn huisn gaf rein mij nog een snelle kus ''ik laat jou nooit meer gaan leonie nooit meer!''

einde (hope you like it)

Reageer (1)

  • mukeclemmings

    awh hij is super leuk dankje xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen