Liz Rendola

Ik uhh ik vind je leuk leuk leuk ...
Het drong me een tijdje later pas tot me door dat hij me echt leuk vond omg!
Hij was eigenlijk superleuk en schattig!
Waarom besefte ik dat nu pas!
Opeens dacht ik aan iets anders de belofte chips!
Ik moet dit aan Tessa vertellen!
Ik rende door de hele zaal ik zag haar niet ik rende naar de wc daar stond ze. Kom op Liz nu doorzetten!
Ik liep naar Tessa toe en zei ik moet je ff spreken. Oke zei ze en ze loet met me mee.
We gingen op een bankje zitten.
Oke tes nu niet boos worden oke.
Ik weet het niet hoor zei Tessa.
Ik uhh ben op Thijmen.
Wat!! riep Tessa en ze rende weg.
Shit ik had onze vriendschap verpest shit!
Ik rende huilend weg en ging op de verwarming zitten de tranen stroomde over mijn wangen.
Daar kwam Jana al aan gerend ze hadden me gevonden.
Ik sprong op en rende naar de uitgang ik botste tegen Thijmen op, het boeide me niet ik rende verder.
Wacht! Riep Thijmen hij volgde me ik zag tessa en riep naar haar sorry Tessa sorry!
Wacht ik kan het uitleggen. Ze negeerde me en rende naar buiten ik bleef achter en Thijmen kwam puffend tot stilstand.
Wat is er?vraagt hij aan mij.
Niks ik moest iets tegen Tessa zeggen.
Oke dan…? Antwoord Thijmen.
Zullen we nog ff dansen? Vraag ik dan.
Thijmen zegt niks maar trekt me aan mijn arm de mensenmassa in. Hoe zou het nu mwt tessa zijn dacht ik ik kon haar niet uit mijn gedachten zetten Thien en ike dansen en praten een beetje en langzaam maar zeker loopt het gebouw leeg.
Zullen wij ook maar gaan vraag ik dan.
Ja is goed doeii zie je maandag weer zei hij en hij was al buiten.
Ik liep naar de jassen kreeg mijn jas en ging naar buiten.
Ik stond daar in mijn korte broek en het was winter echt waar!!
Ik had het koud en mijn vader was er nog steeds niet ik stond daar met nog twee kinderen en vier mensen van de school.
Ik had hem 10 minuten geleden al een sms'je gestuurd daar was hij eindelijk!
Ik liep naar de auto en stapte in.
En hoe was het vroeg mijn vader.
Echt super leuk antwoorde ik.
Daarna was het stil in de auto.
Thuis liep ik naar binnen zei welterusten tegen iedereen, poetse mijn tanden en waste mijn gezicht en handen.( dat rijmt xD )
Ik trok mijn pyjama aan en dook onder de dekens.
Ik was moe maar ik kon niet slapen Tessa en Thijmen(H) spookte door mijn hoofd.
Uiteindelijk viel ik toch onrustig in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen