Foto bij • 18. Jessica Carter

" Jake, Hey" zei ik, en omhelsde mijn broer. We hadden afgesproken, bij het treinstation, London Victoria. Het was al enkele dagen geleden dat we bij playlist live waren geweest, en nu ging ik met mijn broer naar een appartement kijken in Londen, " Hey sis, how was Florida?" vroeg hij me. " It was amazing, the people, they activities. People seriously came up too me, to take a picture, and ask an autograph that was so weird," zei ik, en we liepen samen naar de metro, om richting de locatie te gaan. " That's amazing, I saw a view vlogs," zei hij grijnzend. " why that grim," vroeg ik hem. " because your sweet friend, called Sam Pepper, filmed your intimate moment at the balcony," zei hij. " what, seriously that was nothing, I just wanted some air, and we talked a bit" zei ik. " uhu, but which line do we need to take," vroeg mijn broer, " ermm, come on," zei ik, en we namen de metro. " but how are mom and dad, haven't spoken to them in a long time," zei ik, " they're okay, they miss you, now I'm also moved out, it's really quiet, and empty" zei hij. " I know, I should really visit them," zei ik, we stonden in de metro. We kwamen aan in de straat waar het complex stond, voor de deur stond er al een man te wachten, we waren iets van 5 minuten te laat. De man was jong, en best aantrekkelijk. " good afternoon," zei de man, en gaf ons een hand. " hello, " zei ik, " so let's check this house out," zei hij. Ik knikte en we stapte naar binnen.

Toen we na een uurtje alles hadden gezien, had ik besloten het te nemen, het was prachtig, en open en goed genoeg voor mij. En bovendien Katherina woonde iets van 10 minuten van me af. Toen ik mijn vader had gebeld, ging hij akkoord en ik tekende de papieren. Ik kreeg over 3 dagen de sleutel en dan kon ik gaan verhuizen. Toen we het appartementen complex hadden verlaten, gingen we naar een knus restaurantje om te luchen. " but, how are you. are you still together with Alexis?" vroeg ik hem, " Nah, it was just over, I didn't feel anything anymore, so we , or axially I ended it." zei hij, en ik knikte. " I get it," vroeg ik hem, hij schudde zijn hoofd. " Yeah I now just want to enjoy, life and have fun with my friend, were planning on going to Ibiza. " zei hij, en nam een slok van het drinken wat net was gebracht. " ah, well thankfully I'm not going with you, youre probably going to end up drunk on the streets every night,," zei ik lachend. " Yeah, are you planning on doing something?" vroeg hij me. "No, I just bin to America, and I just want to focus on youtube, , " zei ik, " yeah, how much subscribers do you have now? " vroeg hij me. Ik haalde mijn schouders op, " I don't know, one sec, " zei ik en pakte mijn telefoon, om mijn youtube te checken.Mijn ogen werden groot toen ik het cijfer zag, " 12.421" zei ik alleen maar, " Oh my god, that's so much how long do I have mu youtube now almost a month," zei ik " That's insane." zei Jake, " Yeah, but it's al thanks to my friends, they promoted me, and shit," zei ik. " still, they re subscribed to you, " zei hij.
" Yeah, by the way we should really make a video together," zei ik.

" we'll see, but come on, I really want to buy new clothes," zei hij, " okay then, come on, " zei ik lachend, Ik rekende af, en toen gingen we met de metro naar het centrum. Na enkele uren van winkelen, Namen we afscheid en gingen we allebei een andere kant op. Jake woont in Cambridge daar studeerde hij ook. Toen ik thuis kwam ging ik naar mijn kamer , toen ik in de trein zat kreeg ik een geweldig idee. Ik pakte mijn bureau stoel, en zette de camera op een aantal boeken en draaide het schermpje naar me toe, zodat ik mezelf kon zien. Ik zette hem aan en begon gewoon wat random te praten. uiteindelijk bewerkte ik hem en zette hem ook gewoon online.


hellooo,
so i dunno what to say, het is niet mijn beste stukje, maar het moest er tussen,
ermm, okay, so I love y' all en ja. Ik hou echt van reacties, dus misschien zouden jullie die kunnen achterlaten?
<'33 , byee sweeties x

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen