Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (49)

  • Franta

    ZE GAAN NAAR DISNEY LAND, LOL. dat zou awesome zijn, !

    1 decennium geleden
  • LouTeasdale

    Oeehh, Ben benieuwd! (:
    Heb echt geen idee..

    1 decennium geleden
  • HarrysSupras

    Ik denk dat ze met zijn allen naar de this is us film gaan maar die draait nog niet dus gaan de naar de film spijt en dan op het einde vallen harry en jasmine in slaap en dan worden ze de ochtend erna me ze twee wakker.. Okeeee ik heb geen idee waar ik over praat maarja. Je verhaal is super!!!! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • takemehoran

    Dus: de overige kandidaten mogen optreden elk met één liedje in het voorprogramma van one direction, maar daar worden Harry en Jasmine betrapt dus zal de band van Jasmine gediskwalificeerd moeten worden, maar Harry doet er alles aan om hun te laten blijven maar niets dat helpt.

    1 decennium geleden
  • Roms

    Ik denk dat de andere 30 plekken zijn als een soort fan-plekken, dat ze twee dagen daarmee gaat doorbrengen en dan moet Dean bij Jasmine en dan wordt Hazza boos omdat Dean aan Jaz zit en slaat hij hem in elkaar.
    Somehow, I DON'T LIKE DEAN

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen