Foto bij • 17. Jessica Carter

" JESSICA," riep Allison, toen ik de deur net had open gemaakt. Ik kon nog net mijn koffer weg zetten, of Allison had me al omhelst. " Alli, It was just a week, " zei ik lachend. " so, It's to quiet when you're not around " zei ze, en knuffelde me nog iets steviger om me dan los te laten. Ik moest lachen. " well. I'm back" zei ik lachend, en liep toen naar de woonkamer, om Blake daar onderuit gezakt op de bank aan te treffen. " Blake," zei ik, lachend, en hij stond op, om me met een knuffel te begroeten. " thank god, you're back, " zei hij. " Allison is nothing without you," zei hij grijnzend, en stak plagend zijn tong uit naar Allison, die quasi beledigd naar haar vriendje keek, die toen naar haar toe liep, om haar een kus te geven. " you know I love you, babe" murmelde hij tegen haar lippen, waarna hij haar nog een keer kuste. " How are you going to live without me, when I move out then," zei ik toen ze klaar waren, met hun innige momentje. " No, please Jess, were you serious about that," zei ze toen. Ik knikte. " Yes darling, you guys need to live together, and it's your house, so I'm going to London, " zei ik. " And Alfie?" vroeg ze me toen. " He comes a lot in London already, so that's not a problem," zei ik. " and Katherina lives in London, so that's not a problem at all," zei ik. " Well, I wil not aloud you," zei ze, en keek me met puppy ogen aan. " I'm sorry, girl but me and Jake, are going to look at houses Thursday," zei ik, het was nu vrijdag middag.

Allison trok een pruillipje, " It's not America, It's like an hour travelling, or less," zei ik, lachend. " I know," zei ze toen. "But I'm really tired so I'm going to unpack and then sleep, for a couple hours, can you wake me for dinner?" vroeg ik haar en ze knikte. " of course, sleepwell," zei ze, en toen maakte ik mijn weg naar mijn kamer, om dan even op mijn eigen bed te ploffen die had ik wel gemist. Mijn bed lag het lekkerst van allemaal. Ik pakte snel mijn koffer uit , en plofte toen zonder me om te kleden mijn bed in, en was na enkele minuten al weg. " Jess, wake up, we have Pizza," zei Allison, waardoor ik wakker werd. " I'm coming," mompelde ik, en stond op, en zag op mijn telefoon dat ik een sms'je had. - I really had a lovely time, Jess x (H). Ik keek glimlachend naar mijn sms'je, en er kwamen enkele vlinders in mijn buik. Wacht nee, wat. Heb ik nou vlinders in mijn buik door Finn Harries. O mijn god. Ik liep met nog steeds mijn telefoon in mijn handen naar de huiskamer, waar een heerlijke pizza geur mijn neus binnendrong, en ik opeens heel erg trek kreeg. Ik ging dan ook hongerig, naast de 2 tortelduifjes zitten, en pakte een stuk. " bon appetit," zei ik lachend, en nam toen een grote hap. Ik kon eigenlijk niet wachten om Finn weer te zien. Ook al was het pas een aantal uur geleden.



Heeeeeeeeiiiii, sorry, sorry , sorry,
ik was bij mijn nichtjes, en had het gewoon heel druk, I'm soo soorrry,
maar ik ben back, ik ga 11 augustus volgens mij op vakantie, en ik zal daar geen wifi hebben,,
dus dan moeten jullie me weer missen, sorry but I LOVE YOU,
en ik probeer echt meer te schrijven, maar dat lukt niet echt,
Lots of Love,

Love y'all.

Reageer (1)

  • nightqueen

    He toevallig heb ik net zelf een pizza in de oven gezet xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen