July 2013

'Good Morning, UK!' Ik sla verveeld mijn hand op de wekker. Ik voel hoe het bed vanachter lichtjes in zakt. Mijn moeder laat haar hand over mijn voorhoofd glijden. 'Mag ik vandaag thuis blijven?' Ik draai me op mijn zij naar haar toe. 'Het is misschien beter dat je gaat. Een beetje afleiding kan nooit kwaad.' Ik zucht. 'Ik wil niet dat je nog meer aan hem ligt te denken.' Ik knik en sla het rode deken van me. 'Ik ga me klaar maken.' Mijn stem is schors. Ik haal mijn neus op en ga richting mijn kast. Een simpel t-shirt en jeans trekken mijn aandacht. Ik neem ze uit de kast en ga richting het kleine badkamertje. Ik begin mijn gezicht te wassen. Ik leg het washandje bij de was en neem mijn tandenborstel. Nadat mijn tanden proper zijn trek ik mijn shirt over mijn hoofd. Ik verwissel van ondergoed en kruip in mijn jeans. Ik neem mijn tas en sjok naar beneden. Het is té vroeg om na te denken. Ik loop naar de voordeur en trek mijn Converse aan. 'Bye mam!' Ik verhef mijn stem zodra ik de deurklink vast heb.

Ik trap mijn Converse uit en loop naar de keuken. Ik neem de pot nutella uit de kast en neem een grote lepel. Ik loop met de nutella en de lepel naar de bank. Ik zet de TV aan en zap van zender naar zender. Ik hou halt bij MTV. Ik doe de nutella pot open en begint te eten. Wie heeft er nu nog een boterham nodig als je nutella kunt uitlepelen. Nog voor 'Teen moms' kan beginnnen, gaat de bel. Ik loop naar de voordeur en trek ze open. 'Katie!' gil ik uit. Ik vlieg in haar armen en laat haar binnen. Ze loop naar de woonkamer. Haar blik dwaalt van de Nutella naar de TV. 'Ben je zwanger?' Ik haal mijn wenkbrauwen op. 'Nee!' zeg ik snel. 'Ah, want zo moet het dus niet, eh!' Ze wijst naar de TV. Mijn lach vult de kamer. Ik heb Katie's humor echt gemist. 'Maar jij eet alleen maar nutella, uit de pot, als er iets is.' Ze klopt met haar hand op de bank als teken dat ik moet gaan zitten. Ik ga voorzichtig naast haar zitten. 'Maar voor je, je verhaal kan doen heb ik geweldig nieuws!' Ik neemt een posé aan alsof ze aan het bidden is met haar handen ongeveer 30 cm van elkaar verwijdert kijkt ze omhoog. 'Ik heb 2 tickets voor One Direction's concert.' Katie's woorden zijn als duizenden handen die me 1 voor in het gezicht slagen. Ik staar voor me uit. Geen emotie, geen gezichtsuitdrukking, niets. Mijn lippen vormen een dikke streep. 'Wat is er? Vind je het niet goed?' vraagt ze. De teleurstelling is duidelijk in haar stem te horen. 'Jawel, jawel.' zeg ik dan maar. 'Het is alleen.' Ik zucht en weet niet waar te beginnen. Ik laat subtiel mijn vingers over de gouden armband gaan. 'Het is gewoon mijn... ex-vriendje.' Die ik niet gehad heb. 'Ik hou nog van hem. Denk ik.' Ze haalt haar hoofd op. 'Het zal een fantastische afleiding worden.' zegt ze blij wanneer ze in haar handen klapt alsof ze een kleine kindje is. Ik knik en pers een glimlach op mijn gezicht. 'Dus wanneer is het?' Ze glundert. 'Morgen.' Ze glimlach op mijn gezicht verdwijnt. 'Da's snel.' Ze knikt en kijkt me aan. 'Ik ga dan maar eens, eh lieverd. En niet te veel in zitten met je ex. Komt wel goed!' Ze gaat met haar hand over mijn arm en loopt dan richting de deur. 'Dag, schat. Tot morgen.' Ze zwaait me vrouwelijk uit en loop richting haar brommer. Ik glimlach en smijt dan de deur toe. Mijn ogen vullen zich en worden rood. Zodra ik mijn ogen sluit, pink ik ze weg. Ze moet niet weten dat ik Harry over laatst tegen ben gekomen en hem zag met een of andere trut. Ik ben zo blij dat hij me niet zag. Ik schud lichtjes met mijn hoofd wanneer ik de pot nutella verder uitlepel. Waarom, Harry Edward Styles.

Dankje wel, voor de 34 abo's. Ik hoop dat jullie het tot nu toe, goed vinden!

Reageer (3)

  • AnneStyles

    mooi geschreven xx(lol)

    1 decennium geleden
  • Drellphine

    Heel snel verder!

    1 decennium geleden
  • Arquitecta

    Goed geschreven (:
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen