Part 2.1: The wrong street
Maar mis vanavond weer deel
En reacties zijn welkom!
Ik besloot naar de supermarkt te gaan. Dan kan ik wat tijdschriften en wat te eten halen. Ik ben gisteren met mijn moeder geweest dus ik wist de weg. Ik pakte mijn tas. Ik deed een vest aan, want ik vond het niet te koud. Toen ik mijn vest en schoenen aan had liep ik naar buiten. Het was niet zo ver dus ging ik lopend. Hier naar rechts...dan rechtdoor en dan weer naar rechts en dan...Hmm was het nou naar links of rechts? De straten leken er veel op elkaar. Ik besloot naar links te gaan. Ik liep verder en verder. Tot het uiteindelijk doodliep. Toch naar rechts dus. Toen ik me omdraaide om terug te lopen, zag ik een groepeje dronken jongeren. 17/18 schatte ik ze. Ze kwamen op me af. Ik was doodsbang. 'Hee, ga je met ons mee? Dan kunnen we lol maken' zei een van de jongens. Ze waren met z'n 4en. 'Nee, laat me met rust!' zei ik en probeerde weg te lopen, maar ik werd tegengehouden. Nu was ik echt bang. Moest ik weer zo nodig de verkeerde straat ingaan. Wat was ik stom. Als ik naar rechts was gegaan, was dit waarschijnlijk nooit gebeurt. Ik kon niet meer naar achteren lopen, want het liep dood. Shit, wat nu?
Reageer (2)
Uh..
1 decennium geledenIk lees snel verder
xx
Ow, snel verdeeeeeeer, zoooo' spannend!
1 decennium geledenxx.