Vanuit ermee

Het was eindelijk weekend na een drukke week school. Opeens gaf mijn mobiel een leuk geluidje waarna ik hem meteen van mijn bureau oppakte en keek ik had een berichtje in de groepsapp van mijn vrienden en vriendinnen. Jasper had er ingezet of we zin hadden om te zwemmen meteen kwamen de antwoorden binnen zoal "ja en "leuk!" Ik antwoorde er ook op dat het mij super leuk leek want het was deze week echt bloedheet geweest en ik had wel zin in wat afkoeling samen met mijn vrienden. Ik liep naar beneden naar mijn moeder en vroeg of ik mocht gaan schermen gelukkig antwoorde ze positief. Waarna ik half huppelend de trap op liep en mijn zwembad zocht toen ik die eindelijk had gevonden hoorde ik het grappige geluidje van mijn mobiel weer ik had een berichtje van nils ""heey zal ik je op komen halen? X" stond er in "heey ja is goed hoe laat? Xx"" typte ik in waarna ik op. Het knopje "verzenden" drukte ik legde mijn mobiel op mijn bureau en opende mijn klerenkast om daar mijn bikini te zoeken ik keek tussen alle stapeltjes kleren mar zonder succes mijn bikini lag niet in mijn kast snel liep ik naar beneden en vroeg aan mijn moeder of ze wist waar mijn bikini lag. "ik heb geen idee"" antwoorde mijn moeder ""fijn daar heb ik waar aan"" zij ik geiirriteerd en rende weer naar boven en opende mijn sokkenla een kleine grijns ontstond op mijn gezicht toen ik mijn bikini daarin zag liggen ik pakket hem en stopte hem in mijn zwemtas snel pakte ik ook 2 handdoeken en een borstel en stopte die ook in mijn zwemtas. Pff wat was het warm dacht ik in mij zelf en pakte mijn mobiel van mijn bureau en plofte op mijn bed neer. Ik had weer een berichtje van nils ""half 2 ben ik bij je x" ik las het berichtje en keek even op de klok het was net 1 uur geweest ik antwoorde terug "oké is goed tot dan xx" en stopte mijn mobiel in mijn korte broekje. Ik hoorde mijn moeder vanuit de keuken schreeuwen of ik nog geld nodig had. "nee hoor mam hoeft niet" schreeuwde ik terug en pakte mijn portemonnee en stopte die ook in mijn tas. Ik deed mijn slippers aan en liep naar bededen in de keeuken smeerde ik nog snel een broodje en goot een glas vol met jus d orange en liep daarmee naar de eettafel an at het rustig op toen ik het ophad had ik nog toen minuten "mooi"zij ik heel zacht en liep naar de badkamer daar deed ik een laagje waterproef mascara op. Bij het laatste strijkje over mijn wimpers ging de deurbel ik gilde naar beneden "ik ga wel!" ik pakte mijn zwemtas van mijn bed en rende de trap af snel deed ik de voordeur open en begroette nils met een knuffel wow ik voelde allemaal kriebels in mijn buik oké "nee esmee je kan niet verliefd worden op je beste vriend dat kan niet dan verknal je jou vriendschap" zij een stemmetje in mijn hoofd rustig liet ik hem los en zij "go to the swimpool!" zij ik en liep naar de schuur om daar mijn fiets te pakken maar nils stond nog steeds op de zelfde plek "nils kom je?" riep ik en zag dat nils lichtjes schrok en kleine blosjes op zij wangen kreeg. Ik druke de klink van de schuurdeur omlaag en duwde de deur open waarna ik mijn fiets pakte en de deur weer sloot. Samen fietsten we naar het zwembad waar we de rest all zagen staan samen liepen we het zwembad binnen en betaalden. Waarna we doorliepen en ons omkleedde toen ik naar de balie wilde lopen om daar een kluisjessleutel te vragen voelde ik dat er iemand mijn hand vastpakte toen ik omkeek was het nils ik keek hem recht in zijn mooie bruine Ogen aan en hoorde de zin ""je mag je spullen wel in mijn kluisje doen hoor" ik keek hem verlegen aan en knikte "dankje" zij ik nog snel en gaf hem een klein kusje op zijn wang. Samen liepen we naar zijn kluisje en daar stopte ik snel mijn spullen in toen ik het kluisje van nils dicht wilde doen had hij precies de zelfde gedachte want hij raakte mijn hand aan en tegelijkerteid keken we elkaar aan waardoor we allebei nog roder "kom we gaan zwemmen" zij ik om ze de stilte e verbreken samen liepen we het zwembad in en sprongen we het water in toen ik boven water kwam voelde ik twee zachte armen om mijn midden ik probeerde me om te draaien maar dat lukte niet echt toen ik me eindelijk in de kreeg had omgedraaid zag ik weer die mooie buine ogen die mij lieflijk aankeken op zijn mond stond een kleine glimlach die steeds groter werd. Opeens zij nils "esmee je bent echt heel mooi" ik begon te lachen "echt? Haha je maakt een grapje" zij ik lachend toen ik weer naar nils keek zag ik dat hij het echt meende "nee ik meen het je bent mooi, lief, slim aardig en muzikaal" toen hij dat had gezicht keek hij even weg en ontstonden er weer kleine blosjes op zijn wangen dat zag er echt zo schattig uit. Om de stilte te verbreken vroeg nils "esmee wil je mijn meisje zijn?" waarna hij mij afwachtend aankeek ik voelde weer iets kriebelen in mijn buik en er ontstond een klein glimlachje op mijn gezicht "natuurlijk! Ik wil heel graag jou meisje zijn!" zij ik waarna ik twee satijn zachte lippen op de mijne voelde wärna ik mijn ogen sloot en meeging in de kus. Nils had zijn handen op mijn heupen gelegd ik ik legde mijn handen voorzichtig in zijn nek waarna we nog een tijdje zo stonden totdat ik allemaal gejoel hoorde en nils onze kus verbrak samen keken we in de richting van het gejoel en zagen daar onze vrienden en vriendinnen staan. Jasper kwam naar ons toe gerend en vroeg "zij jullie nu samen?" ik keek nils aan en zag een kleine glinstering in zijn ogen "ja" zij hij "en ik laat haar nooit meer gaan" zij nils er nog snel achteraan en gaf mij nog een kus. "best day ever!" fluisterde ik in zijn oor waarna hij fluisterde "vond ik nou ook!"


Einde

Reageer (1)

  • JustEsmee

    Ahw, dankje : ) Echt super leuk! Liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen