Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • MeloveEmma

    Vandaag ging ik naar Eendspaard samen met zanger Rinus. Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met bungeejumpen en daarna zochten we natuurlijk naar opgegeten bierviltjes, want wat is een bungeejumpfeest zonder opgegeten bierviltjes? Helaas konden we alleen een gloednieuwe tv vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Romana van de scooter mee. Het was erg leuk bij de beroepskeuzespecialist. Morgen ga ik weer en dan neem ik Adidas mee. Hopelijk vinden we de opgegeten bierviltjes dan wel. Anders gaan we gewoon zelf bierviltjes opeten, samen met Romana.

    Ik heet Dagmar, heb blond haar en.blauwe ogen, ben prettig gestoord en heel hyper. Maar ik kan okk heel verlegen en.bescheiden zijn. Als ik je wat beter ken praat ik je de oren van het hoofd en dat vinden de meeste best gezellig.

    Love your story, xxx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Vandaag ging ik naar het bos samen met Liam Payne. Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met Zoenen en daarna zochten we natuurlijk naar een vos met een codoom(??) want wat is een vrijpartij zonder vos met condoom? Helaas konden we alleen een vijver met vissen vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Gers Pardoel (hoop dat je die kent) mee. Het was erg leuk bij de rappers wedstrijd. Morgen ga ik weer en dan neem ik Goudfish mee. Hopelijk vinden we de vos met het condoom dan wel. Anders gaan we gewoon een potje voetballen.

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Vandaag ging ik naar Bloemen samen met Liam Payne . Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met een boswandeling en daarna zochten we natuurlijk naar Weefbeer, want wat is een boswandeling zonder een Weefbeer Helaas konden we alleen [b]Bigvoet[/b] vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik [b]Demi Lovato [/b] mee. Het was erg leuk bij de zangers . Morgen ga ik weer en dan neem ik Boy[/b mee. Hopelijk vinden we een[b] Weefbeer dan wel. Anders gaan we gewoon rennen.

    Veerle Meral van der Molen.
    Kort blond haar, met blauwe ogen. 1.82 lang. Sproetjes in de zomer. Verlegen, wantoutrig. Maar als je me beter kent, ben ik heel leuk. Behulpzaam, vrolijk, spontaan en gewoon mezelf.

    Hobby's Schrijven, zingen, lezen, paardrijden en wandelen.
    Ik ben gek op Schocolade, APPELS, DIEREN, PAARDEN, HONDEN EN ALLE DIEREN EIGENLIJK. Behalve spinnen, brr *huivert*

    Oke, ik ben niet interessant, but this is me ^

    1 decennium geleden
  • clearbluewater

    Vandaag ging ik naar Californië, Gelderland samen met Chace Crawford. Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met worteltjes schrapen en daarna zochten we natuurlijk naar aquarelverf, want wat is wijnflessen ontkurken zonder aquarelverf? Helaas konden we alleen plantenbakkorrels vinden. Ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Ian Harding mee. Het was erg leuk bij de orthodontist. Morgen ga ik weer en dan neem ik Happy mee. Hopelijk vinden we de aquarelverf dan wel. Anders gaan we gewoon door een maisdoolhof lopen.

    Sigrid; Blond, lang haar met een rode gloed, blauwe ogen, sproetjes; Badminton <3; CHOCOLAAAAAAAAAAAAAAAA; Bescheiden, zeer behulpzaam, niet nieuwsgierig (ik wil gewoon graag dingen weten...), loyaal, lieeeeef (they say)

    1 decennium geleden
  • Florem

    Vandaag ging ik naar suikerspin samen met Barack Obama. Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met onze schoenen op te eten en daarna zochten we natuurlijk naar sperziebonen, want wat is honden adopteren zonder sperziebonen? Helaas konden we alleen blauwe verf met gele vlekken vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik K3 mee. Het was erg leuk bij de schoenopetenwinkel. Morgen ga ik weer en dan neem ik Snuffie mee. Hopelijk vinden we de sperziebonen dan wel. Anders gaan we gewoon de zonnebrandcrème oogsten.

    Info about moi:

    Naam: Cheyenne (Bijnaam Chen)
    Ik ben nogal verlegen als ik je niet ken, zodra ik je beschouw als vriendin komt je niet van dit gestoorde monster af, ;D
    Ik hou van eten, xD
    Ik hou van paard(rijden)
    Ben slecht in het aanvaarden van complimentjes, als iemand zegt je hebt mooie ogen, zeg ik nee echt niet!
    Ik heb rood haar en ben 'r trots op (Maakt mij niks uit dat mensen me ginger noemen, Mwhahahaha)

    Uhm.... idk what else....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen