I'm trying to remember
Why I was afraid
To be myself and let the
Covers fall away
I guess I never had someone like you
To help me, to help me fit
In my skin

My dream is coming true...
Jou pov.

Je was weer in slaap gevallen.
De volgende morgen werd je wakker van je moeder. Je krijgt en ontbijtje ( heerlijk!, Dus niet he!). En de dokter komt nog even langs om te kijken hoe het met je gaat. Een uurtje later mag je alweer naar huis toe. Als je thuis bent ga je meteen naar je kamer. Nog geen 10min. later klopt er al iemand op je deur. Binnen! Roep je. Het is je broer. * Zucht *

Jules Jij

Hoe gaat het met je?

Ja goed.

En nog even over gister, over ons gesprekje.

Moet dat nu, ik ben net thuis en dan kom jij alweer aanzetten..:@

Ja dat moet nu!

Nou!:(

Heb je overgegeven?

NHEE!!

Waarom reageer je dan zo?

Laat me met rust!

Nou dacht het niet!

Dacht het wel en nu men kamer uit! zeg je boos.

Nhee ik ga niet weg voordat je toegeeft

Ik kan niks toegeven als ik niks toe te geven heb he!

Je liegt!

Dat doe ik niet! je geeft hem een mep op zen wang.

Shit! TRUT! en hij gaat je kamer uit.


Shit waarom heb ik dat gedaan? denk je.
Je gaat op je bed liggen en kijkt naar het plafond.
Opeens hoor je de bel gaan. Je schrikt en kijkt naar je wekker. Shit ik ben helemaal vergeten dat Bill me komt ophalen! Denk je in jezelf. Snel pak je een sexy hello kitty truitje en een donkere skinny uit de kast. Doet je haar mooi en begint aan je make-up. Je kijkt in de spiegel en denkt: OMG:O Bill zal me wel zo dik als een varken vinden. Ik moet afvallen, en snel!

Bill pov.
Je staat voor haar deur. Je weet totaal niet wat te zeggen. Ik sta al ongeveer 5min. voor de deur. Dan bel ik maar aan.
De deur gaat open en dan zie je een jongen staan. Zou dat haar vriendje zijn? denk je.

Jules Bill

Hallo.

Hey, euhmm.. is Elise er?

Ja, ze is op haar kamer. Naar boven, 2e kamer rechts.

Okj, dank je.

Oja, wie ben je eigenlijk?

Uh, zullen we zeggen een vriend.
En je loopt door.
2e deur rechts. Daar is het.
Je klopt en hoort iemand zeggen: BINNEN!
Je opent de deur en ziet daar Elise zitten.
Wauw wat is ze mooi denk je.
Zullen we gaan? zeg je
Ja is goed.

Even Later.

Jou pov.

Je bent met Bill aan een tafeltje aan het raam gaan zitten. Jullie zijn gezellig aan het praten en bestellen wat eten.

Bill Jij


Wat neem jij?


Een salade, denk ik.En jij? Eigenlijk wil je helemaal niets eten, maar je wil Bill niet in teleurstellen.

Ik een pizza!:D



Haha!:P

Weten de dokters nog steeds niet waarom je flauwgevallen bent?

Nee...zeg je met twijfel in je stem. Stel dat de dokters denken dat ik anorexia heb.

Tijdens het eten krijg je geen hap door je keel.
Als het eten wordt opgehaald vraagt Bill: Heb je wel genoeg gegeten, je at zo weinig?

Ja ja, antwoord je.

Ik ga even naar de WC, ik ben zo terug.
Ok.

Bills pov.

Elise heeft echt heel weinig gegeten. En je vond haar al zo dun. Je moet weten wat met haar aan de hand is en loopt haar stil achterna. Ze loopt de WC in, het is een WC voor mannen en vrouwen, dus kan je haar gewoon achterna lopen. Je wacht even en gaat dan naar binnen. Je hoort het niet meteen maar als je wat dichterbij een deur gaat staan hoor je het. Ze is aan het kotsen. Je hoort dat het stopt en loopt snel terug naar de tafel. Je gaat er nu niks over zeggen anders verpest je alles nog is. Maar zo snel mogelijk ga je haar er is mee confronteren. Je hoopt dat ze de waarheid verteld en dat ze je laat helpen.

Elise pov.
Dat is veel beter denk je.
Je wast je handen drinkt wat water en gaat terug naar het tafeltje.

Bill Jij

Nog een toetje?

Nee dankje, jij mag wel hoor!

Nee, we gaan wel. De film begint ook zo.

Welke film gaan we eigenlijk?

The strangers. Die is lekker eng!:P zegt ie plaagend

Denk je dat ik bang ben ofzo?zeg je nep verontwaardigd.

Haha, nee hoor..zegt hij sarcasties.

Gelukkig maar.Eigenlijk kan je niet zo goed tegen enge films. Maar ja. Heb je een excuus om Bills hand te pakken...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen