Toms Destiny 37
toen ik mijn ogen opende,, lag ik in bed,,, ik draaide me om,,, nee het was tog geen droom,,, Nad was weg,, ik begon te schreeuwen ,, en beet in mijn kussen,, Bill kwam binnen stormen,, Tom,,, ik weet alles wat er gebeurt is,,, ga liggen,, je moet tot rust komen,, de politie is al gebeld,, morgen gaan we achter haar aan,, ik liet me in de kussens zakken,,, ik was te moe om te protesteren,, te verdoofd om te voelen,, ,wat ik moest voelen op dit moment,,, ik was helemaal alleen,, helemaal alleen zonder Mijn leven, jha,, op dit moment was Nadiya mijn leven bedacht ik me,,, ik moest er niet aan denken wat die hufter met haar deed,,, toen ik dit dacht,,, stonden de tranen al weer in mijn ogen,, ik draaide me op mijn zij,, na een half uur,, kwam ik nog niet in slaap,, zachtjes mompelde ik ,Kan niet slapen ,,,Kan niet slapen vanacht ..een ster aan de hemel die allang verdwenen is...nee,nee ik verdrink in mijn gedachten,leeg en ja verlaten, mij voelen wat het was dat jij me gaf. Zou ik niet eenmaal voor heel even alles moeten geven voor de laatste keer, die laatste nacht met jou.
Mensen ,, Srry dat het zo lang geduurd heeft,, maar me comp was kapot,, ,, i know,, bad excuus,.. maar tis niet anders..HouVanJullie,, <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Wow! Heftig! snel de volgende?
1 decennium geleden.:xXx:. Lisa;; aá
ooh suppr suppr goed snel verder
1 decennium geledenverder,,
1 decennium geledenwhah juh moet vder
1 decennium geledenSNEL VERDER!!
1 decennium geleden